Anonym bruker Skrevet 9. november 2006 #1 Skrevet 9. november 2006 hei, her var det mye rart! blir helt missunnelig på alle som er så kåte og har så topp sexliv. selv om jeg synes mange, de fleste, innleggene her er tåpelige.... selv har libidoen min synket drastisk. fra å ha deilig sex hver dag, er det nå under middels ei gang i uka. blir bare ikke tent..synes det er kjempe trist, og synes synd på typen som nok er like kåt som før. men dette er kanskje ikke den riktige siden å skrive inn om råd? siden de fleste her strømmer over av fantasier og sexlyst...
Anonym bruker Skrevet 9. november 2006 #2 Skrevet 9. november 2006 hei.. jeg og synest det er en del " rare " innlegg her, kan nesten virke som det er noen her inne som ikke er gravide. jeg har det som deg, har ikke lyst på sex noe særlig. jeg vet ikke helt, men synest liksom ikke det passer seg. føler at det blir litt for intimt med barnet i magen!? Og så føler jeg meg ikke noe særlig sexy som gravid heller.
Anonym bruker Skrevet 10. november 2006 #3 Skrevet 10. november 2006 Ja, mye rart her, men noe interessant. Lysten min har vært på et lavmål hele svangerskapet. Sex et par ganger siden i august sier vel sitt. Mannen min er heller ikke så interessert for tida. Tror han er redd for å skade ungen, eller i allefall at det blir feil å romstere inni der som ungen trykker på... Men i hodet mitt er jeg jo meg selv slik jeg var før jeg ble gravid. Jeg lengter etter sex, tenker på sex og gleder meg til jeg blir bare meg igjen. Derfor syns jeg noe av det som er her er interessant, selv om noe av det er uaktuelt uansett gravid eller ikke (eks partnerbytte, utroskap med kollega etc). Andre ting virker spennende - i allefall i tankene. Det som blir for ille hopper jeg bare over. Hver sin lyst...
♥BergensJente m/ Keiser♥ Skrevet 10. november 2006 #4 Skrevet 10. november 2006 jeg gleder meg til å få kroppen min for meg selv igjen, ikke lenge igjen nå.. 2 dager til termin.. regner med at lysten kommer seg med tiden, når kroppen begynner å normalisere seg igjen.. skal bli godt å kunne ligge helt inntil mannen min, ansikt mot ansikt..) selvfølgelig har folk hver sin lyst, men synest ikke alt passer seg i en graviditet.. er ellers veldig lite fordomsfull, men i disse ni mnd kan folk fantasere så mye de vil, men å leve det ut synest jeg blir litt feil.. det er bare min mening, men jeg fordømmer ikke..
Monath26 - mamma til 4 Skrevet 11. november 2006 #5 Skrevet 11. november 2006 Jeg er også en person som ikke har de helt store fordommer mot egentlig noe som helst, men jeg syns at det er veldig trist at denne siden kun skal handle om partnerbytte, hvem vil slikke meg, o.l. Jeg har sett at mange ganger når folk spør om de mer vanlige sexspm så er responsen laber men om det er noe virkelig saftige greier, da er responsen stor. Jeg vet at mye forandrer seg seksuelt når man går gravid, i begge retninger. Og jeg har lest gang på gang at når de som er mindre åpne for de mer heftige diskusjonene her inn e kommenterer, så er det bare kjeft å få. Skjerpings folkens. Folk er foskjellige, og man må vel ikke være helt hemningsløs for å lese på "sex i svangerskapet"? Alle er jo opptatt av sex i en eller annen grad. HAdde vi lagt sexpraten ned på et nivå der folk i det minste tør å signerer i stedet for kun å bruke anonym så hadde vel praten endret seg en del også.. Jeg syns at alle må respektere alle her inne, men at praten kunne vært lagt til et nivå der man tør å stå for hva man har lyst på og ikke. Om man ikke tør å signere, så kan man kanskje holde den fantasien mellom seg og partner inntil videre? I hvertfall siden de mest fordomsfrie her inne rakker ned på dem som ikke er det. Om man er så fordomsfri så klarer man vel vise offentlig hvem man er også... Tenk over det da folkens... både dere fordomsfrie - og fulle.......
misyme Skrevet 12. november 2006 #6 Skrevet 12. november 2006 Hei, Hvorfor er du anonym ? Ingen kjenner deg ? Vel det er en personlig ting .. iallefall saa er jeg et av de eksemplene som har hatt "mega-jojo-tid". De förste 3 mndr null lyst, og det var ikke noe problem i det hele tatt for meg eller mon mann. Saa kom lysten tilbake en liten stund .. men i 5 mndr fikk jeg större mage, og ofte tung mage om kvelden saa ting maate igjen omstilles. Til tider er den jeg som faar "blött" blikk, andre ganger er det mannen min, hehe .. Men iallefall saa er en ting viktig.. det er at du föler deg vel med deg og kroppen din, ikke föl at du er annerledes mht sex. Det er helt normalt at man forandrer seg Kul'n ned og ikke fikser paa at sex skal absolutt vaere som för..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå