Gå til innhold

Hva driver du på med i dag Tonetroll?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi har etter rekvisisjon fra helsestasjonen vært på røngten og ultralyd på Stefans hofter i dag. Ikke lett for han å ligge stille på benken altså:):) Så har vi kjøpt større bilstol og en kjekk reisetrille på Finn.no. Så greit ut:)

Jeg har lest ut boka om Ulf Stärk for jenta mi. Og trøstet henne fordi hun har en venninne som ikke er så grei venninne likevel.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hva slags bilsete? Veninner som ikke er venninner er jammen ikke greit!!! Jeg har vært på Tangen Centrum i tøfler. Åpnet sparekonto til Theodor, kjøpt bursdagsgaver til to venninner... Vært på babysvømming. Og etter svømminga tuller Theodor alltid med leggetid.... Han har enda ikke sovnet!!!!!

Skrevet

Oh da! Føler seg tøff i trøya han som både har slips, draget på damene og kan dykke til og med!!:):)

Vi kjøpte Acta Graco. Pent brukt. Ser at Maxicosien blir for trang om et par måneder.

Skrevet

Og du!!!!!!!? Du var ikke på svømmingen i tøfler????? Ikke etter forrige gangs antrekk, hvis ikke dette er en føljetong da:):):)

Skrevet

Hvor mye betalte dere?

Skrevet

Føljetong tror jeg... Jeg dro til Tangen i tøfler! Hva blir det neste?

Skrevet

Hva er det forresten med hoftene til Stefan?

Skrevet

Jeg betalte 1200 for en fin reisetrille med sort kalesje og full liggestilling + bilstolen. Helsestasjonen (som vanlig...) syntes den venstre hofta til Stefan var noe stivere enn den andre. For å sjekke ut hoftedysplasi..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...