Gå til innhold

Hvordan vognpose er best?


Nonesin

Anbefalte innlegg

Syns det er vansklig med tanke på det store utvalget som er nå.

Hva er så bra medodenwalder siden den er så dyr i forhold til andre?

Jeg kan jo få flere andre til den samme prisen.

Syns dette er vansklig.

Noen som har meninger eller gode råd til meg?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hvis du er ute etter en varm vinterpose får du ikke bedre enn voksiposen... Den kan reguleres i lengden og bredden og er kjempegod og varm... Absolutt mitt beste kjøp :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har Lammy, den har saueskinn i bunnen (som kan tas av) og dun pose rundt - jeg har vært veldig fornøyd med, men har vel og merke ikke prøvd noe annet!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg syns voksiposen er stor tung og klumpete jeg går for dunpose

det finnes mange forskjellige kvaliteter år du kjøper dun dyne går el mye på det samme med dun poser

 

Lammy er en Odenwalder pose

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er mest fornøyd med Odenwälder holly, dunpose. Lett, myk og varm. Den er jo ikke så dyr i forhold til andre varme poser (voksi el lammeskinnsposer feks.).

 

Jeg har voksi også, men den er vannvittig klønete. Hvis jeg skal inn i en butikk feks, og vil åpne posen litt, er voksien ikke så grei (masse knytinger og en diger "tunge")... Liker veldig godt at det bare er glidelås nedover midten på Odenw¨lder posen. Men voksien er veldig varm da!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har Vanvik-posen. Den er like varm som Voksiposen, men har glidelås i sidene i stedet for alle disse knytingene. God og varm pose, er veldig fornøyd med den.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...