Reveenka Skrevet 9. november 2006 #1 Skrevet 9. november 2006 Åh, nå trenger jeg et spark bak her - jeg har sikkert minst to timers arbeid med å rydde opp, og å brette og legge bort klær. Men det er Rex på tv, alle ungene sover - og jeg klarer ikke legge bort pc'n heller. Lurer på hva mamman min ville sagt? hm - nei, jeg vet det. Hun hadde nok sagt at jeg måtte få det unna, og så kunne jeg sette meg ned etterpå..... OK, skal bare se Rex først! svarer jeg, og så ville hun ha ledd litt, og sagt: Greit, men gjør det etter Rex, da! Okidoki, da gjør jeg det!
temasti - vil ikke ha nr 4 Skrevet 9. november 2006 #2 Skrevet 9. november 2006 Hva trenger du mest? Kose deg og slappe av, eller stresse for å få unna noe som du like gjerne kan ta i morgen? Gjør det du blir gladest av du Reveenka!
moffi Skrevet 9. november 2006 #4 Skrevet 9. november 2006 Brett klær mens du ser på Rex (hva er det forresten:)? ) Legg dem på plass i morgen. Også rydder du bare det aller verste...og koser seg:):)
Reveenka Skrevet 9. november 2006 Forfatter #5 Skrevet 9. november 2006 Hehe, takk for det Tonetroll! Men skal sannheten frem(og det skal den jo som regel!) så er nok ikke jeg den som arbeider seg i hjel med husarbeid akkurat - jeg er flink til å la hybelkaninene holde på bak sofaen, og til å la kjøkkenbenken få stå natten over... Det er bare det at gubben er borte på jobb, så jeg må opp alene i morgen og levere på skolen og i bhg - og så kommer vaskehjelpen min kl.9, og da må det jo være såpass at hun ser gulvet, hvertfall...c",)
Reveenka Skrevet 9. november 2006 Forfatter #6 Skrevet 9. november 2006 Og takk til Moffi og Urtete for å backe opp!
Reveenka Skrevet 9. november 2006 Forfatter #8 Skrevet 9. november 2006 Begynte å jobbe litt jeg - og jammen greide jeg å vekke babyen. Typisk! Skulle bare snu henne riktig vei og legge over dyna, og så ble det litt klønete håndtering - fillern...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå