♥Snulder Skrevet 9. november 2006 #2 Skrevet 9. november 2006 Harde forhandlinger pågår!!!!!!! Jeg kaller han eller hun!? Hamster`n.... Ser jo sånn ut jo....
temasti - vil ikke ha nr 4 Skrevet 9. november 2006 Forfatter #3 Skrevet 9. november 2006 Hva står det mellom?
Reveenka Skrevet 9. november 2006 #4 Skrevet 9. november 2006 Muskat som ble foreslått i går er jo kjempesøtt, da. Og så har vi Findus (fra gubben og katten)! Nabojentas hamster heter forresten Snusi...c",), du kan jo kalle opp katten etter den.... Kan du gi meg noen gode råd om hva vi skal gjøre med vår katt på fem mnd som går på do inne.....gjerne på teppet i sofaen, på puter, i senger..... Fortsetter han sånn, får han soveplass i et gammelt hundebur i garasjen og bare lov til å være inne mens det er noen hjemme her og kan følge med på ham....
♥Snulder Skrevet 9. november 2006 #5 Skrevet 9. november 2006 Baileys, Whiskey,Bakrus (forslag fra 17 åringen etter at de to første kom), Selma, Sunniva(fordi vi valgte navnalternativ nr.2 til vår ene datter...),Baltus, Gismo og Kaos... Skjønner du at jeg er frustrert eller!!! Sønn nr 3 sa ganske tørt" Kan vi ikke bare kalle den pus da...."
♥Snulder Skrevet 9. november 2006 #6 Skrevet 9. november 2006 Urk... pyton når kattene begynner sånn. Min gamle hunkatt går i blomsterpottene mine når det er mye snø ute.... Kulda bryr hun seg ikke om men snø på de små potelotene sine vil hun ikke ha!
temasti - vil ikke ha nr 4 Skrevet 9. november 2006 Forfatter #7 Skrevet 9. november 2006 Synes det høres ut som om Kaos er det eneste riktige?
♥Snulder Skrevet 9. november 2006 #8 Skrevet 9. november 2006 Hehe... det er mitt forslag også... Men det passer vel best på en hann. og denne er kanskje muligens en hunn.
temasti - vil ikke ha nr 4 Skrevet 9. november 2006 Forfatter #10 Skrevet 9. november 2006 Teller her... nr 2.... Heter datteren deres Whiskey? Kult!!!!!! ;-p
♥Snulder Skrevet 9. november 2006 #11 Skrevet 9. november 2006 Ha Ha Ha ... Tonetroll! Ja klart det... Alle ungene mine navn etter yndlingsalkoholet jeg tømte i meg mens jeg gikk gravid med dem!!! Er ikke det vanlig da?................
Attpåklatten :-)™ Skrevet 9. november 2006 #12 Skrevet 9. november 2006 Det er når jeg leser sånt som dette at jeg er UTROLIG glad for at det eneste jeg har her i huset er kaniner.......hybelkaniner......Tog du`an ;-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå