nutri Skrevet 9. november 2006 #1 Skrevet 9. november 2006 Leser i siste utgave av Gravid at sex rundt termindato gir mindre sjanse for å gå overtid, og mindre sjanse for å måtte sette igang fødsel på sykehuset. Det mener malaysiske forskere, etter at 200gravide førte sex-dagbok fra uke 36 til barnet var født. Så lei av å vente? sett igang!
Anonym bruker Skrevet 9. november 2006 #2 Skrevet 9. november 2006 He he det fungerte ikke på meg ihvertfall.. fødte 13 dager på overtid. Tror det er mannfolk som har funnet opp det trikset med å ha sex hehe
*Lucia* Skrevet 9. november 2006 #3 Skrevet 9. november 2006 3 eller 4 doser sæd ( husker ikke helt antallet) har samme stoff i seg som det man får når man blir satt i gang på sykehuset., Så det gjelder å ha noen runder etter hverandre da. Dette ble i alle fall fortalt meg av jm
Tvilling-77 med gullguttene Skrevet 10. november 2006 #4 Skrevet 10. november 2006 Det fungerte for meg hvert fall. Åtte dager etter termin fødte jeg, og datoen var planlagt på forhånd. Måtte bare gjøre oss ferdig med stuen hjemme først. Hadde ikke blitt noe sengekos på tre uker før dette, og riene startet kanppe fem minutter etter, da med 2-3 minutters mellomrom. Var på sykehuset 2,5 timer seinere, og fødte en velskapt gutt samme natten. Vi var overbevist om at dette ville fungere på oss, da jeg tidligere i svangerskapet hadde rier en hel natt etter sengekos.... Så verdt et forsøk for dere som venter....n ; )
Phobia Skrevet 11. november 2006 #5 Skrevet 11. november 2006 Funket for meg også. Var på overtid og hadde bare tullerier....hadde sex to kvelder på rad. Andre kvelden gikk det to timer fra sex til føsdelen var i gang Kommer til å kjøre den metoden denne gang også om det behøves
Gravenstein Skrevet 11. november 2006 #6 Skrevet 11. november 2006 Funket ikke for meg sist, selv etter iherdig sengekos måtte jeg settes i gang 12 dager på overtid....
Tullemor til 2 Skrevet 11. november 2006 #7 Skrevet 11. november 2006 Har nå prøvd hver kveld i en uke, og det eneste som skjer er at jeg får skikkelig vonde kynnere som holder meg våken hele natten. Æsj! Men har hørt flere som sier at det virket på dem... Det setter jo tydeligvis i gang et eller annet siden jeg får kynnere, men det blir ikke noe rier ut av det!!!
Mamma til 3 <3 Skrevet 11. november 2006 #8 Skrevet 11. november 2006 Funket på meg forrige gang. Fikk kynnere rett etter sex og gikk over til rier samme natten=)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå