Gå til innhold

phantomet min venn :-)

Anbefalte innlegg

Skrevet

hei, hvordan har du det? hvordan har dere det? hvordan går det med den nye postkassen, hvordan går det med hunden og skoene og bøkene og pedagogikken og crocksene og ungene og datamaskinen og alt! jeg vil bo der du bor!

klem klem klem

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har det ganske bra igrunnen...Du stiller mange spørsmål på en gang du min nysgjerrige venn!!! *ler*

Jeg har ikke gjort noen julegaveinnkjøp, bare så det er sagt. *ler*

Nå er det dåp som står for tur, og inni forberedelsene til det håper jeg å kjøpe gaver, lage ferdig julekortene og planlegge adventstiden...hmma litt ambisiøs nå, men det får stå sin prøve!

Jeg får begynne på begynnelsen...

3 Postkasser er bestilt, men det er leveringstid. Vi skal gi 2 av kassene til svigers i julegave, slik at hele stativet fornyes... Store fine kasser med LÅS!!!

Hunden har ikke fått mer vett, men mindre pels!!! *smiler* Nå har jeg endelig begynt den store pelsstellrunden, så ¨nå begynner han å se fjong ut, om enn med litt lite hår...

Hvilke sko du etterspør aner jeg ikke...Om det er ungenes så er to av tre i boks...Tredjemann skal visstnok får nye av noen andre...

Bøker er det mange av her. Faktisk er det en med ditt navn her også...*smiler* Den heter: "Hvordan tøyle sin nysgjerrighet??? Eller rett og slett spørre av hjertenslyst!!!" *ler*

Datamskinen min er enda ikke ordnet, for den må leveres inn et sted langt unna, og jeg har ikke prioritert det. Må bytte harddisk, så alt av spennede ting på den, er herved bortevekk. Knatrer ivei på den stasjonære nå, og det hender at jeg bruker phantom-mannens maskin om han ikke er limt fast til den....

Når det gjelder pedagogikk så er det et kapittel for seg selv. Det har visst ikke gått ubemerket hen at jeg er pedagog i barnehagen til junior. Nå får jeg spørsmål fra personalet, andre foreldre og bekjente som plutselig ser at tåken har lettet litt her...*ler* Kanskje det ender med nok en foredragsrunde over nyttår...?

Crocsene er på bena innendørs. Både junior og jeg har stor glede av dem. Til neste år skal hele gjengen stille i crocs som sommersko.

Ungene har det fint. Junior har nå blitt blant de som er med å bidra til økt aktivitet og gjøremål på fritiden. Bursdager, barnehageaktiviteter etc- Det oppleves litt spesielt. Nå er det han som tar søskene med på Lanternefest, og må kjøres til barnebursdager...*ler*

Eldste jenta er seg selv lik. Fornøyd og enkel å ha med å gjøre. Er veldig mye sammen med venner, og er prililigert som kommer godt overens med alle sine klassevenninner. Så det er hipp som happ hvem hun avtaler noe med...og så har hun begynt med pianotimer.

Eldste gutten er fremdeles fotballgal, men nå er sesongen over. Han har nå begynt å spille innebandy/bandy istedenfor.. Gøy å være på isen har jeg skjønt. *smiler*

Måka får du jo jevnlig rapport om, så er trenger jeg vel ikke å si stort?

Skrevet

Du er velkommen til å fluytte hit når som helst...

Lage kollektiv i nabohuset??? *ler* 800km2 bør vel holde?

Skrevet

takk for oppdatering, ikke nysgjerrighet - et ønske om å vite nok til å tenke på daglig og gjevnlig og sende gode tanker til en god familie. nysgjerrigheten stagges gjennom god kveld norge og sex-skolen ;-)

800 kvm er helt klart nok, vi treneger ikke mer enn 150, 200 hadde vært luksus! ...fritt for fus om seks år ;-)

Skrevet

Jeg er glad for at du spør...Godt å vite at noen tenker på en faktisk!!!

Vi får nå se om vi er naboer til de 800km2 om 6 år...*kremt* Men det hadde vært topp å konvertert hele sulamitten til seksjoner for glade barnefamilier...

Når det gjelder sex-skolen så rødmer jeg bare ved tanken! *rødme*

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...