Gjest Skrevet 9. november 2006 #1 Skrevet 9. november 2006 Synes det er så mange som blir gravide bare etter 3-4 uker/1-2 prøveperioder (inkl. ei god venninne...). Skjønner ikke hvor fruktbare noen kan være jeg, samtidig som mange andre har 20 prøveperioder bak seg. Hva er det dere gjør? Hihi... Huff, jeg blir bare misunnelig. Tror nok jeg er en av de som vil bruke lang tid!
babygullz <3 vilde Skrevet 9. november 2006 #2 Skrevet 9. november 2006 ja hej og hå...føler jg er i 100 pp....ihvertfall at d vil ta år og dag før d skjer no... men håper virkeli på dnne gangen=)
Gjest Skrevet 9. november 2006 #3 Skrevet 9. november 2006 Ja håper det klaffer for deg nå snart altså. Og alle andre her som har vært igjennom mange prøveperioder. Venninna mi har en gutt på 10 mnd, som hun ble gravid med etter bare 3 uker. Og nå på nr. to så var hun like fort gravid igjen. Blir så lei meg. Siden jeg og typen har pratet om det så lenge... Men er jo glad på hennes vegne også. Men jeg ville så gjerne få før henne denne gangen. Men hvis jeg ikke blir gravid nå, så får hun enda en før meg. *sukk* Dagens syt fra meg...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå