Mamma till 2 barn Skrevet 9. november 2006 #1 Skrevet 9. november 2006 Hej! jag kommer inte på träffen på Måndag. Jag hoppas ni får en jätte fin träff!!! OBS, Hur skal vi som kommer till Fritjof känna igen varandra?? Kommer du dit eller kommer du direkt till restauranten? Maten på Yaya, skal visst vara toppen, har jag hört. Vi se på Fredagen den 17. Hoppas du o din familj får en fin helg....
phantomet Skrevet 9. november 2006 #2 Skrevet 9. november 2006 Jeg er sikker på at treffet blir knallfint som det pleier. Så sikker er jeg at jeg dropper første barselgruppetreff for å være med e mode damen istedenfor...*smiler* Gummelillan og jeg kommer direkte til restauranten, så vi sees der. Snakket med en venninne idag om maten er. Den skal som du sier være veldig bra, og så er det flott stemning der. Nå vil det sikkert være det uansett med den gjengen som inntar lokalene, men greit å vite likevel. Når det gjelder hvordan du kjenner igjen de andre damene, så tror jeg ikke det er det minste vanskelig!! Se etter noen flotte blide damer, som ler mye og som sikkert tidlig blir blanke i øynene pga liten erfaring med alkohol i det siste...*ler* Vi skal bare gjøre hyggelige familieting i helgen så det blir nok toppers! Ønsker deg og dine en fin helg også.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå