Gå til innhold

Helt ny


overrumplet

Anbefalte innlegg

Jeg slenger meg på det siste innlegget og forteller at jeg også er veldig ny her og veldig ny med alt dette generelt. Skulle fått mensen rundt forrige onsdag, ventet hele helgen, testet positivt på mandag som var. Veldig rart, veldig stort og litt skummelt. Det var vår første prøveperiode, det var ikke en veldig intens prøving engang, og plutselig sitter jeg her. Vet at man ikke skal klage på det, det er jo fantastisk, men det blir mange tanker - og ikke minst mange bekymringer! Hva kan jeg spise? Kan jeg trene som før? Er det normalt å ha vondt her og der? Veldig mye jeg ikke kan om dette. Skal en tur til legen i morgen og håper å få noen svar der. Ville egentlig bare si hei!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei på deg.

Gratulerer til dere begge. JA! Alt som er unormalt er antakelig normalt.

Vi som har barn fra før VET AKKURAT HVORDAN DU HAR DET. Det føles som å gå rundt med hodet i bomull, men fatt mot, du skjønner mer etterhvert og det er ikke så mystisk som det føles. Du kommer antakelig til å få MANGE velmenende råd fra alt og alle om hva som er riktig og galt. Stol på deg selv. Dette fikser du. Lykke til.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...