Mamma til Isaac og Lucas Skrevet 9. november 2006 #1 Skrevet 9. november 2006 mange her som bruker slik hoppetusse? jeg har fått beskje at det ikke skal brukes. det skader ungen på sikt(senskader) og de vil mest sannsynlig få problemer med rygg og lignende senere. så min ny innkjøpte hoppetusse ligger fint pakket ned. fysioteraputen jeg pratet med har prøvd å få barnebutikkene til å slutte og ta disse inn,men de nekter. så lenge det selges er det ikke nøye...
teddybjørn Skrevet 9. november 2006 #2 Skrevet 9. november 2006 vi har kjøpt hoppehuske til vårt lille gull. hun stor koser seg i den. sitter aldri lengre enn ti minutter om gangen.... men jeg bruker den selv om noen sier man ikke skal bruke den, og andre sier det er bra.....vet ikke riktig hva jeg skal tro på jeg. jeg satt selv i hoppehuske da jeg var liten, den var på langt nær så proff som de som selges i dag, og jeg har virkelig ingen problemer med ryggen min!
Blackstar Skrevet 9. november 2006 #3 Skrevet 9. november 2006 Hva i all verden er en hoppetusse/hoppehuske????
Mamma til Isaac og Lucas Skrevet 9. november 2006 Forfatter #4 Skrevet 9. november 2006 hehe det er en "huske" som du henger i døra. så setter du den lille i den og han henger der og hopper. kort fortalt...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå