Anonym bruker Skrevet 9. november 2006 #1 Skrevet 9. november 2006 Jeg var ute og gikk tur med min 10 mnd gammel baby som vanligvis elsker å gå tur i sporstvogna. Når vi var halveis på tur begynte hun å hylskrike. Jeg sjekket da om hun var for varm eller kald, satt vondt o.sv. hun var ikke trøtt eller sulten. Tok hun opp etter en liten stund, men det var enda 20 min igjen av turen som jeg ikke kunne lage kortere. Jeg har vondt i rygg og skuldre og merket at jeg ikke ville klare å bære henne helt hjem. Måtte la henne sitte i vogna og hyle i minst et kvarter før vi var hjemme. Når jeg tok henne opp roet hun seg. Jeg lurer på om det er noe jeg kunne gjort annerledes? Har mistet litt lysta på å gå tur. Synes det var forferdelig å høre henne hyle slik.
Gjest Skrevet 9. november 2006 #2 Skrevet 9. november 2006 Det var nok ikke så gøy! Sitter hun vendt mot deg slik at hun ser deg? Noen unger kan bli veldig engstelige om de ikke kan se foreldrene. Men siden det har gått bra ellers så behøver det ikke nødvendigvis være noe slikt. Du får bare gå flere turer og se hva som skjer da.
sneipen <3 snuppa Skrevet 22. november 2006 #3 Skrevet 22. november 2006 men det kan hende at hun vil/må se deg nå.. husk at barna kan forandre seg..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå