Gå til innhold

Lillestrøm (-omegn) +/- 30 år Nytt treff 22. november


Gjest

Anbefalte innlegg

Hei jenter.

 

Håper dere vil komme på treff igjen

 

Onsdag 22. november kl. 12:00

 

på Cafè Barista i Strømmen

(vis-a-vis DNB NOR).

 

Trylle-klem fra

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Så klart jeg vil! Har satt av datoen i boka! :-)

 

Mulig jeg blir bittelitt sein fordi jeg skal til fysioterapeut den dagen. Det kommer helt an på hvor mange av pensjonistforeningen de har sluppet løs med bilene sine, hvor mange skolebiler det er, hvor mange bønder uten hverken sidespeil eller andre speil i traktoren det er OG ikke minst vær og føreforhold. :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gårsdagens treff var så koselig at jeg tenkte slenge meg med på neste treff også.. Men sambo har bursdag da, og har i tillegg fri den dagen. Så derfor kan jeg dessverre ikke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hallais...

 

Jeg vil så absolutt prøve å komme. Står ingenting på kalenderen den dagen! Det var utrolig hyggelig sist gang..

 

Hermer litt fra Magica her og sier:

 

Alve klemmer fra

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På dette treffet kommer jeg! Skal til jordmor, så kan hende jeg blir noen min forsinket. Husker ikke når jeg skulle, men tror det er rundt 11 tiden på majorstuen. Gleder meg til å se dere igjen, fikk desverre ikke mulighet på sist treff.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skal prøve å komme!

Jeg jobber denne dagen, typisk, men jeg slutter tidlig :o) Allikevel rekker jeg nok ikke å være der akkurat kl 12.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Skulle gjerne ha kommet men tida strekker ikke til. Skal på kontroll og på møte rett etter. Men jeg kommer gjerne igjen en annen gang.

Kos dere masse!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei jenter.

 

Fikk plutselig en ide! Burde ikke egentlig de som er med på alle treffene bli premiert på en eller annen måte..?

 

F.eks. sånn som på søndagsskolen. Der hadde vi sånne kort med bilde av et epletre, og for hver gang vi møtte opp fikk vi et nytt eple på treet. Trenger vel ikke nevne at det gikk sport i å ha flest epler på treet...!!!

 

Ja..jeg kjeder meg faktisk litt akkurat nå...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Denne var til mamma igjen i januar..

 

Av en eller annen grunn ramla den nedover her...

 

...merkelig. Kunne sverget på at jeg svarte på innlegget hennes...!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har hatt besøk av mamma, det skjer ikke hver dag så måtte nesten holde meg hjemme. Vi har vært ute på litt shopping ol. Fikk bl a en fin julekjole til meg og magen, H&M til 249! Trodde jeg har sagt i fra at jeg ikke kom jeg, men ammetåken er kommet. Er blitt mere plaget med bekkenet, går til behandling og trening hos fysioterapaut, men skal klare å komme meg til strømmen. Gleder meg til å se alle magene igjen! Snakkes.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei, hei!!

 

Denne gangen tror jeg faktisk at det skal passe for meg også - believe it or not!

 

Kanskje jeg til og med klarer å møte opp på riktig sted denne gangen:)

(Heia kartsøk og Gule sider!!)

 

Fju, fju...

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei Murmela.

 

Så hyggelig at du tar en tur. Lenge siden sist...du har sikkert fått stoooor mage nå.

Det er ikke så mange Barista'er i området her..så det skal litt til å bomme...hi.

 

Håper formen er bra...!

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei:)

 

Tusen takk for et kjempekoselig treff forrige onsdag!

 

Onsdag 22. må jeg dessverre jobbe, men skal prøve å komme sterkere tilbake til neste møte:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei

 

Er sykemld 100% så jeg kan ta meg en tur. Prøver å få med 2 stk til som er fra februarklubben, men vet ikke om de jobber dagtid.

 

Da sees vi

 

Camilla

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Nusse 1980.

 

Hyggelig at du også vil komme...

 

Skriv gjerne en liten notis her når du vet om de 2 andre blir med el ikke. Dette pga bordreservasjon... Vi har vært forholdsvis ganske mange på de siste treffene..så det er greit å bestille bord så alle får sitte.

 

...egner seg dårlig med ståplasser når man er gravid...hihi.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hej,

 

er ikke på dette forumet ofta! er i uke 29 og min jordmor tipsade meg om att dere skulle ha treff. Hun hade hørt det gjenom nån av dere ;)

Hade vart gøy att vara med, har min mor från Sverige på besök neste uke, så det passer litt dårlig, men jag återkommer om det skulle gå att få til ändå!

Passade meg bra med Strømmen, men dere har kanske nån mer 'dejt'??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Magica, og guess what??

 

Jeg kan ikke komme allikevel, denne gangen heller!

Reiser til Bergen -igjen, den 21.

 

Men jeg gir ikke helt opp, satser på neste gang:)

 

Kos dere!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei.

Jeg har ikke vært med på treff før, men kommer gjerne 22.på Barista. Er fra Nannested og her termin 9.2. Hadde planer om bli m en gang tidligere men klaffa ikke ift til jobb, er nå sykmeldt så ser frem til treffe dere :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...