Anonym bruker Skrevet 9. november 2006 #1 Skrevet 9. november 2006 at gubben bare kan ringe å si han skal noe etter jobb!(skru bil ol.)Jobbe overtid,dra bort for å kjobb en uke osv. Jeg trenger faktisk tid alene jeg også,har en meget krevende tass! Har aldri noe valg jeg,må være hjemme sammen medd han.Han haaater å sitte i vogna kjøre bil ol.SÅ er heller ikke noe morro å ta han med på noe...er 9 mnd. slik som nå hadde jeg tenkt å dra på shopping alene.En som ikke har sovet i dag. Så ringer gubben å sier det blir overtid!!!det var den turen alene. Neste uke skal han være borte hele uka!!! Har ingen andre her som kan hjelpe heller
Babykilo Skrevet 9. november 2006 #2 Skrevet 9. november 2006 Ja, det er urettferdig. Jeg føler det på samme måte innimellom, selv om mannen min er ganske flink til å hjelpe til. Men det er ofte overtid, og han kan faktisk bare stikke innimellom, det kan ikke jeg. Særlig siden jeg ammer og ikke pumper. Gutten er 5 mnd. Jeg har dratt innimellom på shopping alene på en lørdag, men jeg rekker ingenting før det er amming. Jeg har heller ingen i nærheten til å hjelpe. Tror bare du må få formidla dette til gubben din. Prøv å ta det opp når du ikke er sinna, for ellers blir han bare i forsvarsposisjon. Lykke til.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå