Gå til innhold

jeg synes det er så jævlig urettferdig!!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

at gubben bare kan ringe å si han skal noe etter jobb!(skru bil ol.)Jobbe overtid,dra bort for å kjobb en uke osv.

Jeg trenger faktisk tid alene jeg også,har en meget krevende tass! Har aldri noe valg jeg,må være hjemme sammen medd han.Han haaater å sitte i vogna kjøre bil ol.SÅ er heller ikke noe morro å ta han med på noe...er 9 mnd.

slik som nå hadde jeg tenkt å dra på shopping alene.En som ikke har sovet i dag. Så ringer gubben å sier det blir overtid!!!det var den turen alene. Neste uke skal han være borte hele uka!!!

Har ingen andre her som kan hjelpe heller

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja, det er urettferdig. Jeg føler det på samme måte innimellom, selv om mannen min er ganske flink til å hjelpe til. Men det er ofte overtid, og han kan faktisk bare stikke innimellom, det kan ikke jeg. Særlig siden jeg ammer og ikke pumper. Gutten er 5 mnd. Jeg har dratt innimellom på shopping alene på en lørdag, men jeg rekker ingenting før det er amming. Jeg har heller ingen i nærheten til å hjelpe. Tror bare du må få formidla dette til gubben din. Prøv å ta det opp når du ikke er sinna, for ellers blir han bare i forsvarsposisjon. Lykke til.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...