ønsker meg en baby ti! :-) Skrevet 9. november 2006 #1 Skrevet 9. november 2006 Noen sier at sex FØR EL blir jente og sexpå EL blir gutt! Stemte det på dere?
Anonym bruker Skrevet 10. november 2006 #2 Skrevet 10. november 2006 Mulig jeg er litt dum, men hva er EL?
pilutt1 Skrevet 10. november 2006 #3 Skrevet 10. november 2006 EL er forkortelsen på eggløsning. Barnet vårt ble unnfanget før EL.og det ble jente... Jeg har hørt at "jente-sædcellene" lever lengre enn guttene,derfor må det klaffe mer akkurat på El for at det skal bli gutt...vet ikke om det er riktig,men...jeg har ihvertfall hengt meg helt opp i den teorien...hehe...
Mamma til godjenta & lillebror Skrevet 10. november 2006 #4 Skrevet 10. november 2006 Vi hadde sex 2 dager før EL og dagen etter EL, vet ikke helt hva som gjorde utslaget, men vi har fått en fantastisk prins )
Dronningen! Skrevet 11. november 2006 #5 Skrevet 11. november 2006 Akkurat det kan jeg ikke svare på fordi datteren min er laget i en skål på et laboratorium. Hun har vi fått ved hjelp av IVF )
Anonym bruker Skrevet 11. november 2006 #6 Skrevet 11. november 2006 Har fått to gutter som begge er unnfanget under EL
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå