Attpåklatten :-)™ Skrevet 9. november 2006 #1 Skrevet 9. november 2006 Noen som har sett denne nye, norske filmen? Skal på den i kveld sammen med Babyonboard og har kun sett klipp på tv:-) Sist jeg var på kino, og så Heartbreak Hotel, lo jeg nesten på meg brokk altså;-) Krysser fingrene for at denne er fin også:-)
♥Snulder Skrevet 9. november 2006 #2 Skrevet 9. november 2006 Har ikke hørt om den en gang jeg! Men omhandler den meg eller!? I årene da jeg følte at folk rundt meg døde som fluer... så var yndlingsuttrykket mitt: Det kan alltids bli verre..... Litt ironisk, litt galgenhumor og vips så har man kommet seg videre i livet;)
dritgrei hei hei! Skrevet 9. november 2006 #3 Skrevet 9. november 2006 jeg gleder meg til å se den, men nei har ikke sett den enda. kos dere da!
Attpåklatten :-)™ Skrevet 9. november 2006 Forfatter #4 Skrevet 9. november 2006 Det er utrolig hva galgenhumor og ironi kan gjøre ja;-) Jeg tror ikke jeg hadde vært den samme uten humor, eller rettere sagt, jeg HADDE ikke vært den samme!
hypersusmor Skrevet 9. november 2006 #6 Skrevet 9. november 2006 Jeg har heller ikke sett den ennå, men den har fått gode kritikker. Fortell hva du syns om den etter på, da. Ha en fin kinokveld!
Attpåklatten :-)™ Skrevet 9. november 2006 Forfatter #7 Skrevet 9. november 2006 Thanks:-) Så flott med gode kritikker da:-))
temasti - vil ikke ha nr 4 Skrevet 9. november 2006 #8 Skrevet 9. november 2006 Kunsten å tenke negativt er hvertfall en kunst ikke du gir uttrykk for å plages mye med!!!!!!
Reveenka Skrevet 9. november 2006 #9 Skrevet 9. november 2006 I en litt for tøff periode for noen år siden brukte venninnen min og jeg dette uttrykket mye: Life's a bitch, and then you die..... Men vi døde ikke vi gitt - vi ble bare enda sterkere etterhvert c",)
Attpåklatten :-)™ Skrevet 9. november 2006 Forfatter #10 Skrevet 9. november 2006 HVA MENER DU EGENTLIG MED DET DER TROLLET????? HÆ HÆ!!
temasti - vil ikke ha nr 4 Skrevet 9. november 2006 #11 Skrevet 9. november 2006 At du selv når det er temmelig mørkt klarer å se lys... I motsetning til noen som kun ser skyggene på en solrik dag...
Attpåklatten :-)™ Skrevet 9. november 2006 Forfatter #12 Skrevet 9. november 2006 :-) Jeg prøvde liksom å tulle med deg jeg vennen min, men tog du`an? Neida.....;-) Men det var veldig pent sagt det du sa nå da.....tusen takk.
Attpåklatten :-)™ Skrevet 9. november 2006 Forfatter #13 Skrevet 9. november 2006 Nå står Babyonboard utenfor og venter! Vi dibbes i kveld, nå skal vi på kino:-))
Babyonboard ;-) Skrevet 10. november 2006 #14 Skrevet 10. november 2006 Og filmen var bra, jenter!!! Lo så tårene trillet :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå