Gå til innhold

Kunsten å tenke negativt :-)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som har sett denne nye, norske filmen? Skal på den i kveld sammen med Babyonboard og har kun sett klipp på tv:-)

Sist jeg var på kino, og så Heartbreak Hotel, lo jeg nesten på meg brokk altså;-)

Krysser fingrene for at denne er fin også:-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har ikke hørt om den en gang jeg! Men omhandler den meg eller!? I årene da jeg følte at folk rundt meg døde som fluer... så var yndlingsuttrykket mitt: Det kan alltids bli verre..... Litt ironisk, litt galgenhumor og vips så har man kommet seg videre i livet;)

Skrevet

jeg gleder meg til å se den, men nei har ikke sett den enda.

kos dere da!

Skrevet

Det er utrolig hva galgenhumor og ironi kan gjøre ja;-) Jeg tror ikke jeg hadde vært den samme uten humor, eller rettere sagt, jeg HADDE ikke vært den samme!

Skrevet

Takk:-))

Skrevet

Jeg har heller ikke sett den ennå, men den har fått gode kritikker. Fortell hva du syns om den etter på, da.

Ha en fin kinokveld!

Skrevet

Skrevet

Kunsten å tenke negativt er hvertfall en kunst ikke du gir uttrykk for å plages mye med!!!!!!

Skrevet

I en litt for tøff periode for noen år siden brukte venninnen min og jeg dette uttrykket mye:

Life's a bitch, and then you die.....

Men vi døde ikke vi gitt - vi ble bare enda sterkere etterhvert c",)

Skrevet

HVA MENER DU EGENTLIG MED DET DER TROLLET????? HÆ HÆ!!

Skrevet

At du selv når det er temmelig mørkt klarer å se lys... I motsetning til noen som kun ser skyggene på en solrik dag...

Skrevet

:-) Jeg prøvde liksom å tulle med deg jeg vennen min, men tog du`an? Neida.....;-) Men det var veldig pent sagt det du sa nå da.....tusen takk.

Skrevet

Nå står Babyonboard utenfor og venter! Vi dibbes i kveld, nå skal vi på kino:-))

Skrevet

Og filmen var bra, jenter!!! Lo så tårene trillet :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...