Gå til innhold

Vet dere når barnet ble unnfanget i forhold til EL?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen sier sex FØR EL blir jente og sex ved EL blir gutt!

Stemmer det på dere?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

For å si det sånn tror jeg det er veeeldig individuellt. Kvaliteten på sædceller, hurtighet og hvor lenge de lever varierer jo fra mann til mann.

Selv hadde vi sex FØR EL OG på EL, og etterpå også...

Vet ikke hva det blir denne gangen heller da.

Skrevet

Det stemmer faktisk ganske bra og med veldig, veldig mange. Det er forsket på at dette og det stemmer i mange tilfeller.

Jenteceller lever lengre men svømmer saktere og omvendt. Forrige gang hadde vi sex på EL og fikk en skjønn gutt - nå hadde vi sex 3-5 dager før EL og klaffet på første forsøk -vet ikke hva vi får men har en sterk jentefølelse.

Skrevet

Det stemmer veldig ofte. Vi hadde sex samme dag som el og venter gutt:-)

Skrevet

men jeg lurer på hva som skjer dersom enn har sex flere dager før el og på el dagen....blir det ikke mer 50/50 sjanse da? Kan jo ligge noen jenteceller å venter på el dagen, og selv om enn har sex på el dagen er de gamle jentecellene fra sex noen dager tilbake tidligere ute.....er det mulig?

Skrevet

Jeg har bare en ting å si om dette....må være individuellt!!!!

Hva med prøverørs barn-der blir jo egget satt inn ved EL?! Her blir det jo både gutter og jenter...........

Skrevet

Ved prøverør har vel de allerede befruktet egget med uvisst kjønn av sædcelle.. Så det teller ikke på samme måte..

På meg stemmer teorien ganske godt i alle fall

Første ble jente. Kos 3dager før el

Denne ble gutt. da hadde vi kos på el dagen

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...