Anonym bruker Skrevet 9. november 2006 #1 Skrevet 9. november 2006 Noen som har vært borti DNA test gjennom trygdekontoret? Hvor lang tid tok det før dere fikk svar på blodprøvene?
~¤PierC&Prinsessa¤~ Skrevet 9. november 2006 #2 Skrevet 9. november 2006 Tok evigheter....:/ Men mye pga sommel fra barnefar.. Saken ble satt igang da hun ble født , mars, i aug var jeg og hun inne og tok prøvene, slutten av okt fikk vi svaret...
Anonym bruker Skrevet 9. november 2006 #3 Skrevet 9. november 2006 Hei hei. Jeg tror dette er noe som kan ta enten kjempekort tid, eller det kan dra ut i det uendelige. Mye pga hvorvidt dere er enige og samarbeider for å få det raskt ut av verden, men også de jævla tilfeldighetene rår. Vi var kjempeenige og samarbeidet veldig bra, men omstenidighetene gjorde det slik at det tok "forevig". Snakk med trygdekontoret raskt slik at dere får ført på alle nødvendige papirer i forkant. Hos oss tok vi prøven 9/10 og far var på legekontoret 11/10. Svaret ringte jeg NAV og fikk pr tlf 2/11. Masse lykke til! Jeg vet av erfaring hvilken gigantisk påkjenning en slik situasjon er.
Gjest Skrevet 11. november 2006 #4 Skrevet 11. november 2006 Nå er det over ett år siden vi tok DNA testen men det gikk rimelig kjapt hos oss..Men det kan ta evigheter lang tid også.. Lykke til!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå