Attpåklatten :-)™ Skrevet 9. november 2006 #1 Skrevet 9. november 2006 Har ikke sett på maken til avleveringer i bleien altså! Har hatt frøkna her i en halvtime og har allerede måttet skifte bleie og alle klær 2 ganger! Storesøster måtte gjøre det samme i formiddag på skolen.............og der var vi igang igjen ja! Frøkna er superblid som vanlig, spiser mat og drikker melk, men bleien blir altså fylt til randen gang på gang.........er dette typisk ifbm tannfrembrudd? De to store mine hadde aldri dette nemlig, de bare fikk tenner de:-) Nå stikker vi ut på badet vi - for nok et skift!!!
dritgrei hei hei! Skrevet 9. november 2006 #2 Skrevet 9. november 2006 han store var akkurat sånn... he he.... det varer ei stund :-) tenner og bæsj ...... hurra!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Attpåklatten :-)™ Skrevet 9. november 2006 Forfatter #3 Skrevet 9. november 2006 Jippi......en stund sier du......eh....hvor lenge......kanskje ikke jeg vil vite det......:-/ Mye tid har blitt brukt på stellebordet i dag ja:-)
hypersusmor Skrevet 9. november 2006 #4 Skrevet 9. november 2006 Så lite jeg vet...ante ikke at det var en sammenheng mellom tenner og bæsjing, men da må det sannsynligvis bety at tennene ikke er langt unna her i gården heller ;-))
Attpåklatten :-)™ Skrevet 9. november 2006 Forfatter #5 Skrevet 9. november 2006 he he herlig - ikke sant ;-) Idag har jeg mistet totalt tellingen på antall skift, av både bleier og klær....urk.....stakkars små.....
dritgrei hei hei! Skrevet 9. november 2006 #6 Skrevet 9. november 2006 bæsjing, dårlig mage, feber og gråting.... alt for noen skarve små tenner, men noen får tenner helt uten plager og noen får plager helt uten tenner.... noen mener at man ungene får feber av at tennene kommer, og noen mener at man får tenner av at febern satte inn.... høna eller egget. ubehag og tenner henger i alle fall som oftest sammen.. jeg husjer ikke helt hva ei stund er jeg attpåklatten... men det finner du jo ut. :-)
Attpåklatten :-)™ Skrevet 9. november 2006 Forfatter #7 Skrevet 9. november 2006 En stund er ihvertall en hel dag - så langt ;-) Men det er jo som å få nr 1 dette her, for de andre fikk da bare tenner, uten bæsj og dårlig mager og sånn......men feber har vi ikke ennå.....stakkars lille tussetrollet, hun er jo så sår i stumpen da. Vasker og smører og vasker og smører.............
dritgrei hei hei! Skrevet 9. november 2006 #8 Skrevet 9. november 2006 jeg lærte på sykehuset at det ikke alltid er så lurt å smøre, og at man kan smøre litt for mye faktisk... mange av de kremene er så tette at huden ikke får puste, så hun sa at hvis vi skulle smøre så måtte vi smøre tynt tynt tynt, og huske å fjerne restene. og hvis du bruker oljebaseret kremer, så må de visst fjernes med olje også. var det teit at jeg fortalte dette? sorry hvis du visste alt fra før, det var bare nytt for meg nemlig at smøring kan føre til sår rompe...
temasti - vil ikke ha nr 4 Skrevet 9. november 2006 #9 Skrevet 9. november 2006 Skikkelig drittunge!!!! Theodor har også holdt på sånn... Men nå ser han ut til å komme tilbake til hard mage igjen...
Attpåklatten :-)™ Skrevet 9. november 2006 Forfatter #10 Skrevet 9. november 2006 Neida dritgrei, du er så flink og ikke teit;-) Jeg bruker da kun Calendula på frøkna mi og det funker fint, men med 2 bæsjebleier i timen rekker liksom ingenting å virke før ny ladning er på plass;-) Men hørte akkurat nå at det ofte spretter ut tenner ca 3 dager etter en slik dag som vi har hatt idag:-) Vi får nå se;-)
Reveenka Skrevet 9. november 2006 #11 Skrevet 9. november 2006 Og så er det noen av de derre hoggormbæsjebleiene som nesten er etsende - hvis den ikke fjernes umiddelbart, blir huden rød og sår&vond med en gang. Bruker sinksalve for å beskytte huden mot de verste etsende bæsjebleiene jeg....
Attpåklatten :-)™ Skrevet 9. november 2006 Forfatter #12 Skrevet 9. november 2006 Akkurat, der sa du det Reveenka - skikkelig etsende og flytende og lukter hoggorm (?).......usjameg.....stakkars lille stumpen:-)
dritgrei hei hei! Skrevet 9. november 2006 #13 Skrevet 9. november 2006 mm.... litt vanskelig å forutse noe som helst.... det er synd på lille snutteputlimora da , vondt i munnen og magen og rompa.... stakars. gi henne en klem fra meg. :-)
Attpåklatten :-)™ Skrevet 9. november 2006 Forfatter #15 Skrevet 9. november 2006 Det er nok treningen igår som utløste det tenker jeg;-) Alle disse mammahodene som gikk opp og ned på turen.....;-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå