bøll Skrevet 9. november 2006 #1 Skrevet 9. november 2006 Eg har ei nydelig datter på 6 mnd, og vi koser oss heime. Men det går stort sett i leik, soving og mat.. Ho ligger mye for seg selv og leiker på teppet på golvet, og eg lurer på om eg er ei sløv mor som lar ho gjøre det aleine. Burde eg finne på meir med ho?? Nå som det er så dårlig vær og, så er det håpløst å gå ut her i Bergen... Så eg lurer på, hva gjør dere andre mødre på dagtid??' Vi gleder oss alltid til pappaen kommer heim fra jobb.... Er liksom ikke så lett å få gjort så mye fornuftig med en liten makk å passe på... =) Hilsen Åse-H.
Silverpilen Skrevet 13. november 2006 #2 Skrevet 13. november 2006 Enig at været i Bergen gjør det litt vanskelig, ikke alltid like fristende å gå ut.... Tror ikke vesla di lider under hjemmekosen, men kan kanskje bli litt kjedelig for deg? Vi forsøker å gå ut en tur hver dag, enten ute i nabolaget eller drar inn til byen for å gå på biblioteket etc. og rusler litt rundt. Ellers gjør vi som deg- leker og koser oss hjemme... På HS sa de nettopp at det var viktig at barna lærte seg å ligge å leke litt på egenhånd, det gjorde at jeg slappet litt mer av. Mitt store ønske for jula er godt tur-regntøy og gummistøvler... hehe....
Gjest Skrevet 13. november 2006 #3 Skrevet 13. november 2006 Jeg jobber... tuppa mi er blitt 1 år og jeg er ut i arbeid igjen
Punktum ;-) Skrevet 30. januar 2007 #4 Skrevet 30. januar 2007 Jeg tror ikke dattera di lider noen nød nei Men vi fant fort ut at en ballong var morsomt! Ihvertfall om den ikke var blåst så mye opp, men var såpass myk at det var lett å få tak i den uten at den sprak... Men nok til at den spretter.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå