Gå til innhold

*PÅMELDING TIL TREFF PÅ GLASS 16. NOVEMBER*


Tom Pupp og Lille Snupp

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gleder meg til å treffe dere:D

Og Fru Lee, selvsagt skal jeg føde på BSS!

Høh, ikke det at jeg gleder meg så sinnsykt mye til å føde alså!

 

Klemmer

Lenke til kommentar
Del på andre sider

... Håper det er plass til ei til.. selv om terminen er nå i november...

Skal få med meg en til tenker jeg...

 

Pia & CF

 

.png

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hej alla BIM-mammor i Drammen. Jag har inte heller varit med förut men kommer gärna?! Är det bara att droppa in på Glass den 16 eller?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja.... da kom det kanskje noe iveien da... Må bare skaffe barnevakt.. men det går kanskje bra.. Vel, skulle jeg ikke dukke opp kommer jeg sikkert med baby neste gang...

 

Pia og CF...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er helt ny her inne, virker som et veldig fint nettsted med mye god info. Bim treff er noe jeg kan tenke meg senere. Får vel følge med i mnd. som kommer om nye bim treff.

7 uker på vei:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmm. Gleder meg til treff senere i kveld:) Men jeg lurer, hvordan skal jeg vite hvem dere er?? Er bordet reservert på noen? Kanskje noen har lyst til å treffes utenfor?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gleder meg til i kveld jeg også! Jeg vet ikke helt om det er reservert noe bord til i kveld. Sist gjorde marsfrøken det,men har ikke hørt noe denne gangen. Vi kan gjerne møtes utenfor, elles er det bare å se etter et bord, med damer, med større eller mindre mager:-) Det gjorde jeg sist, funka greit....!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jag har oxå fått förhinder... tvååring med hög faber och extremt behov av mamma :) Så jag kan dessvärre inte komma.... åh, hade varit så koselig! Kommer nästa träff!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg møter deg gjerne utenfor fru lee:) Kommer til å ha på meg en sort lang jakke/kåpe med ett turkist skjerf i halsen. Kan ikke du bare si hei til meg da?Hvordan ser du ut?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg har rødt hår og markerte briller:-) Jeg ser etter turkist skjerf og gravide mage! Det er vel kanskje ikke så mange gravide som står å henger utenfor Glass en torsdagskveld:-) Hvis det er det, er det sannsynligvis noen vi skal sitte tilbords med:-) Sees senere....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...