Maud Skrevet 9. november 2006 #1 Skrevet 9. november 2006 Har brukt all ledig tid innimellom (og litt tid som egentlig ikke var ledig) og har nå endelig kommet meg gjennom produksjonen i går kveld og i formiddag. Det skal dere ha - dere får sagt masse! Jeg koser meg veldig og det hjelper visst ikke at samvittigheten min roper om det jeg burde gjort...
Babyonboard ;-) Skrevet 9. november 2006 #2 Skrevet 9. november 2006 Heldige deg!!! Er ikke kommet halvveis engang, og nå må jeg hoppe i dusjen ;-/ Hvis jeg skal rekke inn til byen og hente sambo.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå