Attpåklatten :-)™ Skrevet 9. november 2006 #1 Skrevet 9. november 2006 Fortell fortell:-) Om å gifte seg barføtt på Fiji - det hørtes da bare fantastisk ut!
Karomamma Skrevet 9. november 2006 #2 Skrevet 9. november 2006 Jaaaaaa!! Jeg vil også vite!! Høres så utrolig romantisk ut!
Urtete Skrevet 9. november 2006 #3 Skrevet 9. november 2006 Barføtt på Fiji........ Høres ut som en drøm.............. )))))) FORTELL!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
mamma søker barn-har fått 2 Skrevet 9. november 2006 #4 Skrevet 9. november 2006 Jeg tror jeg må gifte meg med mannen min engang til.. Feks. fornye løftene etter 10år???? Det må vel kunne gå an.. Nei da, jeg er bare litt misunnelig.. Ønsker dere all mulig lykke til og god tur.
hypersusmor Skrevet 9. november 2006 #5 Skrevet 9. november 2006 Forteller gjerne, jeg! (Med en litt kronglete innledning.) Jeg er veldig glad i å reise og har bestandig hatt lyst til å reise til Australia og New Zealand og nå som vi har fødselspermisjon bød anledningen seg. Så vi tar slutten av min permisjon og begynnelsen av pappaens og setter oss på flyet sydover rett før jul og blir borte i 2 måneder. Det blir en lang reise for lillegutt (Aksel), men jeg kjenner flere som har gjort det samme og det har gått som snus. Vi tenkte at vi skulle starte litt mykt med en drøy uke på Fiji. Dagen etter at Aksel ble født og jeg satt ulekker og med den ene puppen ut av kjolen på sykehushotellet spurte pappaen om vi skulle gifte oss. Siden han er den jeg har lett etter i hele mitt liv ville jeg selvsagt det. Vi visste ikke helt hvor og når, men da ferieplanene begynte å ta form fant vi ut at et bryllup på stranden på Fiji ville være optimalt. Så nå har vi bestilt vielse på øya vi skal bo på. Selv om det bare blir oss og Aksel tror jeg det blir en høytidelig vielse på stranden i pene klær, men med sand mellom tærne. En strykerkvartett skal spille og vi får en fotograf til å forevige begivenheten. Etter vielsen blir det kake og champagnemiddag. Jeg tror også det blir superromantisk og så får jeg være sammen de to menneskene jeg er mest glad i. Når vi kommer hjem skal vi først ha fest for familien og noen nære venner og til sommeren skal vi slå tre fluer i ett smekk og feire min 40-årsdag, pappaens 50-årsdag og bryllupet med mange venner. Og hvis noen trodde at jeg er jenta med gullbuksene, så er jeg ikke det. Det har vært knallhard sparing frem til nå, men i dag er hele reisen inkludert alt av fly, hoteller og biler lagt inn til betaling :-))
Attpåklatten :-)™ Skrevet 9. november 2006 Forfatter #6 Skrevet 9. november 2006 Å så nydelig:-) Tårene renner her de nå:-) Ser dere for meg på stranden med lillegullet sammen med dere - går det an å få det mer riktig da? Sukk, det kommer til å bli en vakker opplevelse for dere og jeg ønsker dere masse lykke til, med turen, med hverandre, med vielsen med sand mellom tærne (sukk:-) og disse to månedene som helt sikkert blir en fantastisk opplevelse for dere:-))))
Urtete Skrevet 9. november 2006 #7 Skrevet 9. november 2006 ))))))) Dere har jammen noe å glede dere til!!!!
Trollmora Skrevet 9. november 2006 #8 Skrevet 9. november 2006 ÅÅÅÅHHHH Jeg får lyst til å gifte meg en gang til. Med sand mellom tærne.......
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå