Gå til innhold

Sjalusi igjen - holder på å bli gal

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg skrev tidligere et innlegg under "Sjalusi er vondt"; link:

http://www.dinbaby.com/forum/thread/6912580

Tusen takk til dere som svarte. Nå har jeg hatt det litt sånn opp og ned, men har faktisk snakket med han om det og han ble veldig overrasket - hvorfor i alle dager skulle jeg være sjalu,liksom?

Hadde det bedre i noen dager etter samtalen, men så kom det i magen igjen, velter seg rundt og er bare vondt. Så gikk jeg gjennom lommeboka hans. Og fant en kondom. Jeg bruker jo p-pillen, vi brukte kondomer etter fødsel og fram til jeg kunne starte på p-pillen, og jeg (gale kontrollfrik) sjekket jo at det var samme type - det var altså sannsynligvis en av våre (samme batch nr osv).

Vi har ikke reist bort hjemmefra sammen siden jeg startet på pillen igjen, så det er ingen logisk grunn til at han skal gå rundt med en kondom i lommeboka. Jeg har ikke spurt han om det ennå - føler for å vente og se. Jeg har jo egentlig driti meg ut i og med at jeg driver og sjekker lommebok og telefon, så det er hardt for meg å innrømme det. Hvis jeg spør kan han jo bare si at den var til en kamerat el.l.; så jeg bare lurer på hva jeg skal gjøre nå. Og en av de vanskelige tingene med hele greia er at jeg hater meg selv for å være sjalu,for sjalusi er for meg en utrolig negativ egenskap.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hehe, IKKE meininga å flir, MEN æ kjent ijæn mæ sjøl så godt!! Prøve så godt æ kainn å ikke sjekk forskjelli ting, for da går d faktisk liker, men GUD ka vanskeli! Bærre bagatella som eitt jentenavn på msn, kos i ei mld hainn ha fått lr at hainn itj svare på mlda m ein gang når hainn e på jobb... Bli nærvevrak snart!! D e TRAGISK!! Men trøng jo såklart itj å ha nå grunn t å værra sjalu..

Lykke t, å håpe kanskje at d ji sæ!

Klæm

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...