Anonym bruker Skrevet 9. november 2006 #1 Skrevet 9. november 2006 Jeg sliter noe helt forferdelig med betennelser og ømhet/smerter i rygg/korsrygg, nakke og hode. Tar daglig paracet, men virker ikke på betennelsessmertene. Jeg får dotter i ørene av den bankende smerten rundt nakken og opover rundt hodet. Ryggen er stiv og uutholdelig til tider. Har gått til osteopat og akkupunktur og fått masasje. Men ingenting hjelper. Er desperat etter nye råd for hvordan jeg kan bli bra.
Hilde-29har nå 2søte små Skrevet 9. november 2006 #2 Skrevet 9. november 2006 Hva med å prøve kiropraktor?gjør underverker for meg hvertfall:)går ut derfra som ett nytt menneske..hjelper hvertfall mot ømhet og smerter..
Gla-mor Skrevet 9. november 2006 #3 Skrevet 9. november 2006 Korsryggsmerter skyldes visstnok svake muskler i bekkenbunn og nedre del av mage/rygg. Det finnes en del øvelser du kan gjøre for å styrke disse indre musklene (ikke bare knipeøvelser, men disse også). Ofte forplanter korsryggssmerter seg også til nakken (med påfølgende hodepine), så det har nok sammenheng. Prøv å finne en fysioterapeut som har dette som spesialfelt, evt. tror jeg du kan være hjulpen med psykomotorisk fysioterapi. Viktig å lære seg avslapningsøvelser, og å innøve gode bevegelsesmønster (spesielt når man har småbarn! finnes det slikt tilbud der du bor? Ellers har jeg god effekt av 2 Paracet 500 mg og 1 Ibux 400 mg samtidig, de virker på ulike måter og pesielt Ibux er dempende på betennelsestilstanden.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå