Andrea05 Skrevet 9. november 2006 #1 Skrevet 9. november 2006 aldri følt meg så ille noengang der jeg satt. var pappan, meg og familievern mannen. greit han familie vern mannen skal være lojal mot begge parter. men herregud. ingen tenkte på at jeg vill min datter sitt beste.hennes følser oppe i dette. jeg reiste meg bare og gikk, rant over for meg i tårer der, følte meg så liten, og nesten grusom som ville beskytte min datter. sitter nå og gråter blod her. skriver mer senere jeg.
Ella28 Skrevet 9. november 2006 #2 Skrevet 9. november 2006 Hei,kan du ikke logge deg på msn og fortelle hvordan det gikk?
znuppeline Skrevet 9. november 2006 #3 Skrevet 9. november 2006 HUff.... hva skjedde? føler du at du ikke ble hørt? overkjørt av far - eller hva?? Føler med deg....
Anonym bruker Skrevet 9. november 2006 #4 Skrevet 9. november 2006 *klemmer til deg og din datter* Kjenner følelsen med at meklingsmannen ikke skjønner at vi vil våre barn det beste. Håper for all del du ikke har vært borte i samme dust som meg :/
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå