Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

aldri følt meg så ille noengang der jeg satt. var pappan, meg og familievern mannen.

 

greit han familie vern mannen skal være lojal mot begge parter. men herregud.

 

ingen tenkte på at jeg vill min datter sitt beste.hennes følser oppe i dette.

 

jeg reiste meg bare og gikk, rant over for meg i tårer der, følte meg så liten, og nesten grusom som ville beskytte min datter.

 

sitter nå og gråter blod her. skriver mer senere jeg.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei,kan du ikke logge deg på msn og fortelle hvordan det gikk?

Skrevet

HUff.... hva skjedde? føler du at du ikke ble hørt? overkjørt av far - eller hva??

 

Føler med deg....

Skrevet

*klemmer til deg og din datter*

 

Kjenner følelsen med at meklingsmannen ikke skjønner at vi vil våre barn det beste. Håper for all del du ikke har vært borte i samme dust som meg :/

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...