Gå til innhold

Er det plass til tre bilstoler ?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei !

Jeg venter tvillinger og grubler masse på alle praktiske ting. Jeg har en toåring fra før og bilstolen hans tar allerede enormt mye plass (Britax two-way elite). Blir det plass til to 0-13 kg stoler i tillegg til hans ? Vi har en Passat stasjonsvogn. Noen tips om hva slags stoler jeg bør kjøpe ? Stol med base virker jo praktisk, men tar de ikke mer plass ?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei!

Vi hadde en opel astra i starten da tvillingene ble født, og en 2,5 åring. Det gikk helt supert med tre seter v/ siden av hverandre enda det er en ganske liten bil. Da var den ene stolen m base. Den andre hadde vi fra før, og den var uten base. Men jeg tror det hadde vært plass til en base til. Så byttet vi til en opel zafira (ikke noe bredere bil) fordi det var praktiskt med eksrta seter når eldstemann skulle ha med seg en kompis hjem el. Da tvillingene måtte ha større seter fikk elstemann en pute med rygg. Så det er fortsatt plass til tre seter v/ siden av hverandre.Hvis jeg var deg ville jeg spurt i butikken om du kunne prøve to seter for å sjekke om det var plass. Masse lykke til med tvillingene. Det blir kjempegøy. Idag er mine 2 år og full rulle. Enda har vi lyst på fler...

Skrevet

Hei !

Tusen tusen takk for svar. Jeg tenkte jeg skulle kjøre innom Babyshop en dag og se hvilke stoler jeg får inn i bilen, men det frister ikke akkurat nå med stor mage og kulden. Så mye enklere når kan fortelle at det går !

Hvor plasserte du forresten eldstemann ? På en side eller i midten ? Det virker forferdelig tungt og utrykt å plassere en baby i midten av bilen, men samtidig blir det jo et sant slit å løfte toåringen på plass midt i bilen med gummistøvler og skitten parkdress.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...