kezz Skrevet 9. november 2006 #1 Skrevet 9. november 2006 lurer så på hva som er det beste for barnet...jeg ammer... men lurer på om jeg må pumpe meg til grøten hennes, eller gi erstatning...hva gjør dere???????
Babykilo Skrevet 9. november 2006 #2 Skrevet 9. november 2006 Hvis det er mulig er det sikkert best med mm. Der er det ingen kumelksproteiner. Men jeg bruker mme for jeg har ikke nok til å pumpe meg så mye som det etterhvert trengs. Brukte mm i starten da det bare var små smaksprøver. Gjør det som er greit for deg.
## :D ## Skrevet 9. november 2006 #4 Skrevet 9. november 2006 jeg fullammer gutten min, men gir mme i grøten hans. Har ikke nok melk til ar det holder til både amming og grøt(+at det er litt stress med pumping...) Lillesnupp syns det er godt og spiser masse.
Tiddelidu Skrevet 9. november 2006 #6 Skrevet 9. november 2006 Helsesøster anbefalte meg tidlig at hvis jeg har ekstra melk var det lurt å fryse det så jeg kunne bruke det i grøt senere. Så fikk han mm så lenge som mulig.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå