Reveenka Skrevet 9. november 2006 #1 Skrevet 9. november 2006 Har vært på Skravle igjen, og fant denne som egentlig var ganske festlig! Gå inn på denne linken, skriv inn navnet ditt og "kjøyr", så får du se noe som lyser opp dagen.... fnihihis http://www.callme.nm.ru
dritgrei hei hei! Skrevet 9. november 2006 #2 Skrevet 9. november 2006 hei revis... nå er jeg klar til turgåing.... ikke bite negler og pille deg i nesen mens du kjeder deg da.... du kan jo lage deg en kopp te... snart kommer de tilbake disse jobbe damenen vettu, de må bare late som om de jobber litt sånn innimellom dibbing :-) ha en fin dag reveenka, "hei og hopp jeg er så glad i dag".
Attpåklatten :-)™ Skrevet 9. november 2006 #3 Skrevet 9. november 2006 Ha ha ha ha - nå fikk jeg meg en god latter!!! Ha ha ha ha ha ha ha ha.......................................................................nå ler jeg faktisk høyt her jeg sitter!!!!!!!!!!!!!
♥Snulder Skrevet 9. november 2006 #4 Skrevet 9. november 2006 Blei litt skuffet over at han holder i snurrebassen jeg da.... Hadde bare vært superartig å se om den svinger i takt med musikken:)
Reveenka Skrevet 9. november 2006 Forfatter #5 Skrevet 9. november 2006 Var det musikk også?! Jeg må visst prøve en gang til....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå