Ballettmelk Skrevet 9. november 2006 #1 Skrevet 9. november 2006 Vi har planer om å dra til Gran Canaria (ser det er mange andre her som også skal det...) med vår baby som jeg ammer. Noen som vet hvordan det er å amme offentlig der nede? Det er jo litt upraktisk hvis jeg må løpe inn på hotellet hver gang babyen vil ha mat...
Melony2 Skrevet 9. november 2006 #2 Skrevet 9. november 2006 Vet ikke hvordan det er å amme på Gran Canaria, men har et tips som jeg brukte på Kreta da jenta mi var 4,5 måneder. Følte at jeg ville være litt mer diskret enn i Norge, og tok med meg et omslagsskjørt i lett bomull. Brukte denne som en slags ponsjo når jeg ammet ute på kafe el. Fungerte veldig bra. Siden brukte jeg det av og til i Norge også, når barnet ble så stort at hun helst ville se på alt som foregikk mens hun spiste og dro i brystet. Brukte også skjørtet som "telt" på flyet og i leiebil når hun sov. Det finnes faktisk slike ammeponsjoer å få kjøpt i amerikanske nettbutikker. God tur:-)
Mona og Sine Skrevet 16. november 2006 #4 Skrevet 16. november 2006 å det er jo mest normenn på G C!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå