dritgrei hei hei! Skrevet 9. november 2006 #1 Skrevet 9. november 2006 nå tror jeg at jeg har fått oversiktien over alt som gikk forbi i går... dessuten så har jeg sovet hele natten 7 timer i strekk! jippi! det er en lykke!
Karomamma Skrevet 9. november 2006 #2 Skrevet 9. november 2006 Djeezez, du er god!!! Jeg har nesten et døgn å ta igjen. Og når jeg sitter og er NESTEN ferdig, kommer det inn noen nye innlegg som jeg bare må svare på... Og så må jeg begynne fra nytt og så husker jeg ikke hvor jeg hadde tenkt å svare og hvilket jeg ikke hadde lest og sånn går nu dagan....
dritgrei hei hei! Skrevet 9. november 2006 Forfatter #3 Skrevet 9. november 2006 nettopp hehe snart er du i mål HEIA HEIA HEIA HEIA HEIA HEIA
Reveenka Skrevet 9. november 2006 #4 Skrevet 9. november 2006 Samme her, Karomamma - nå har jeg akkurat nådd igjen det første innlegget jeg var innom i dag tidlig, men jammen ligger det ikke ca 15 nye over allerede... Det blir bare surr, det her!
Urtete Skrevet 9. november 2006 #5 Skrevet 9. november 2006 HØH! Hvordan tror du det er for en som ikke har vært her på maaaange dager?????? I tillegg er det IRRITERENDE travelt på jobben i dag!!!!))) Det er visst ingen som skjønner at jeg helst vil sitte i fred og ro og DIBBE!! ;-)))))
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå