Gå til innhold

Størrelse

Anbefalte innlegg

Skrevet

Til dere med erfaring og som har født flere barn:

Blir man større nedentil etter flere fødsler?

Vi har nemlig det problemet at tissen hans er altfor tjukk for meg (19cm i omkrets!), nyter ikke sex i dette forholdet slik som jeg har gjort med de partnerne jeg har hatt før. Bare å i hele tatt få den inn er veldig vanskelig. Er veldig lysten nå som jeg er gravid, og veldig frustrert over tapet av sexlivet...

Har et barn fra før, og ble ikke merkbart større etter den fødselen, men kanskje det skjer noe nå?

Håper noen har erfaringer å dele med meg...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

du mener vel lengde?? er det noen som får inn en som er 19 cm i omkrets?????????????????????????? det høres jo helt vilt ut i så fall....................

Skrevet

Mener omkrets ja. Og det er IKKE behagelig.

Lurer bare på om det er håp for at vi kan ha samleie etter at barnet er født...

Skrevet

Men har du noe svar på spm mitt? Blir man støre eller ikke?

Skrevet

Jeg vet ikke helt, jeg. Har nok følt at jeg ble litt videre etter forrige fødsel, men ikke mye. Litt kanskje.

Skrevet

jeg kan bare ikke tro at han kan være 19 cm i omkrets! er du klar over hvor "tjukkt" det er? trodde bare det var hvaler som hadde den dimmen der, hehe.. men du får hoppe over noen knipeøvelser ja, eller be de klippe litt ekstra når du fødser ;) lykke til

Skrevet

Hei,

jeg kan desverre ikke snakke om mine personlige erfaringer .. enda .. siden jeg er gravid for förste gang!

Men jeg tror ikke at man nödvendigvis faar saa mye större skjede av aa föde .. jeg tenker faktisk over dette ogsaa ;)

Men min mann fortalte meg en gang at han hadde hatt et forhold til en trebarnsmor, og hun var visst forsaavidt trang! Saa det er sikkert forskjell fra kvinne til kvinne..

Ikke fortvil :)

Skrevet

Husk knipeøvelser så blir du stram igjen uten problem. Jeg har fått 3 barn og har null problemer. og er heller ikke større nedentil....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...