strikkballen Skrevet 9. november 2006 #1 Skrevet 9. november 2006 Hei, hei! Er så lenge siden jeg har vært inne her nå, vi har flyttet - og kaoset begynner så smått å legge seg. Har ihvertfall fått oversikt over klærne til gull-podene, og det viktigste av mat, flasker og sånt. Men for et j... mareritt det er å flytte med 2 små barn!!!! Blir lenge til neste gang! MEN - til min store overraskelse: Jeg liker veldig godt å bo oppe i skogkanten! Hadde jeg aldri trodd. Men det er bare så deilig å komme hjem, og nyte DEN fantastiske utsikten over Bærum, Bogstadvannet og litt av fjorden. Føler meg kjempepriviligert, og får aldri lagt meg om kvelden, sitter bare og beundrer alle lysene. Eneste aber er at det blir mye bilkjøring foreløpig, for store-junior har barnehageplass i byen enda. Og så begynte jeg å jobbe igjen mandag, 3 dager etter flytting. Litt mye på en gang, kan man si, men sånn er jo livet. Hyggelig å være her igjen, og jeg vet jo at lille-junior er i veldig gode hender hos pappa. Som tidligere "arbeidsnarkoman" kommer jeg vel alltid til å kjenne et lite "kick" av å være der ting skjer, tempo, spennende oppgaver osv. Har korte dager frem til jul, det hjelper, får mye tid sammen med barna. Gleder meg til DIB-party snart! ha en fin dag!
♥Snulder Skrevet 9. november 2006 #2 Skrevet 9. november 2006 Strial tid med flytting! Vi har fortsatt noen kartonger i kjeller`n som vi ikke har tittet i .. ..Det er 3 år siden vi flyttet hit;) Men så flott at du trives, det er jo alfa og omega!
Attpåklatten :-)™ Skrevet 9. november 2006 #3 Skrevet 9. november 2006 Hyggelig å se nicket ditt igjen!! Vel overstått med flyttingen - men den største jobben gjenstår vel, nemlig å sortere ut og finne ut av hvor ting og tang skal plasseres:-) Tar opptil flere år det;-) Det er en stoooor jobb å flytte, og med 2 små på lasset så merkes det nok ekstra godt:-) Jeg strever litt med hva jeg skal i forhold til endt permisjon (medio feb) og kjenner at jeg nesten får litt vondt i magen, ved tanke på å "forlate" lille frøken Hannah....sukk.....får tenke litt til:-) Gleder meg til party jeg også:-) Ha en fin dag du også!
moffi Skrevet 9. november 2006 #4 Skrevet 9. november 2006 Gratulerer med vel overstått flytting! Og det er f@#¤ ta meg ingen spøk nei....veeeeldig stressende. Må lage helt nye rutiner og mønstre igjen. Men hyggelig å høre at du tror du vil trives i skogkanten da. Blir sikkert veeeldig vakkert når snøen faller og kler skoglandskapet i hvit drakt. :)
Karomamma Skrevet 9. november 2006 #5 Skrevet 9. november 2006 Hei på deg!!! Så bra at du er fornøyd! Håper det ikke har vært altfor mye stress, det høres en smule slitsomt ut å kjøre storebror til byen i rushen hver dag Det skal bli moro med fest, ja. Nå er det bare en drøy uke igjen. Jeg har prøvd å holde kontroll på antallet, men må nok ta en siste opptelling i midten av neste uke. Jawohl, får surfe videre hvis jeg skal komme gjennom de elleveognitti nye innleggene som har dukket opp siden i går ettermiddag. Damene ligger ikke på latsiden her, som du ser... He he.
Reveenka Skrevet 9. november 2006 #6 Skrevet 9. november 2006 Gratulerer med vel overstått flytting! Så fint at skogkanten faller i smak; men så er det den beste beliggenheten man kan få, syns nå jeg!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå