Gå til innhold

Lurer fælt....


♥@nette med prinsessene♥

Anbefalte innlegg

hei alle sammen !

 

Skal på 3 mnd kontroll om en time med min lille gulljente... kvier meg litt for hun har vokst noe helt sinnsykt siden 6 ukers kontrollen og jeg tror hun kommer til å sprenge det som er av vektskalaer... sikkert over syv kilo.... hun er så tung altså.....lurer fælt på hvor mye hun veier og hvor lang hun er... hun har nesten hoppet over en klesstørrelse også.... får så mye pes på helsestasjonen hvis ikke hun følger kurvene.... tar meg ikke nær av det og kan bite fra meg men de lager så mye styr av det :)

 

Blir spennende å se.... hun er kjempe nydelig og vi koser oss masse hjemme......

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gikk det bra??

Er det ikke bra at hun okser da??!! Likevel jeg skjønner hva du mener. Den mellomste gutten min var en kjempeplugg på 7,5kg ved 3 mnd. Idag er han tett men langt fra tykk eller overvektig (kanskje feil ord å buke men vanskelig finne ett annet...).

Kos dere videre ...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei...

 

Det gikk veldig bra.. hun var mye mindre enn jeg trodde... hun var 5,9 kilo ( nesten seks ) og 59,5 cm.... ligger visst nok litt over gjennomsnittet men det var greit.... men vi er jo ikke små verken jeg eller mannen min og begge to har kraftig beinbyggning så noen sylfide blir hun jo ikke akkurat :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

joda hun er ikke størst men de ser på vekt i forhold til hva hun var ved fødsel.. ved fødsel var hun bare 2,7 kilo og 48 cm..... og vekten henne s nå tilsier at hun legger på seg mellom 300 og 400 gram i uken... og det mener de er for mye... men kan jo ikke akkurat nekte en baby mat da....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...