Gjest Skrevet 9. november 2006 #1 Skrevet 9. november 2006 noen med gode råd?? knærten er blitt syk,forkjøla.så ut til å gå seg til,og vi dryppa med saltvann.men i går bare sov og spiste han.ikke i form,men uten feber.like trett i dag også.nå er mamma også potte forkjøla,tvillingsøstrene var blitt friske.helt til i dag....ei hjemme med feber,nok en gang. har dere andre gode råd enn saltvann som hjelper jr? har mest lyst til å barrikadere meg i senga kjenner jeg =0) skulle ikke vært lov å bli forkjøla!! er noe tull,hele greia..urgh... men ellers er det en fin morgen......=)
moffi Skrevet 9. november 2006 #2 Skrevet 9. november 2006 Ingen gode råd dessverre, men sender deg God bedring ønsker i rause porsjoner:)
Gjest Skrevet 9. november 2006 #3 Skrevet 9. november 2006 takk takk.tror vi trenger den porsjonen der,hehe.. husker ikke hva jeg brukte før.er tatt av tåka...den letter vist ikke heller...kamfer? brukte man ikke det før tro??
moffi Skrevet 9. november 2006 #4 Skrevet 9. november 2006 Tigerbalsam! Men tror en bebbis vil misslike det og bli redd. Er så sterkt.
♥Snulder Skrevet 9. november 2006 #5 Skrevet 9. november 2006 Ja er det ikke gøy.... Vi begynner å bli friske igjen....heldigvis:) Må lade opp til neste runde med snufts og gørr! Det går snart over! God bedring!
Gjest Skrevet 9. november 2006 #6 Skrevet 9. november 2006 tigerbalsam blir i sterkeste laget ja.... gøy?? joa,jeg spretter rundt i glede for hver gang en av oss blir tatt av "snørrungeforbundet".....=0) er verst for lillegutt....saltvannet fungerer,men han er så slapp og vil bare sove.men matlysten er der,så det er jo et godt tegn. går vel over ja.neste blir vel omgangsyke.... like greit å ordne seg klippekort,hehe...årstia her er noe herk..
Attpåklatten :-)™ Skrevet 9. november 2006 #7 Skrevet 9. november 2006 Masse hvitløk og blåbær - fullt av antioksidanter som tar knekken på uhumskheter....men virker bedre forebyggende. Om dere er "tatt" helt, så prøv å få tak i noe som heter Sambucus forte (helsekost), du kan ta opptil 12 om dagen som akuttkur. Tar raskt knekken på diverse.... Men småtten ja, masse drikke, søvn, ha det godt og varmt, mye kos, masse mere kos og litt til:-) Og det at han spiser er jo supert da, henter krefter av det;-) God bedring til hele flokken:-) ps hun tvillingen kan også ta sambucus forte, men halv dosering:-)
dritgrei hei hei! Skrevet 9. november 2006 #8 Skrevet 9. november 2006 æsj stakkars.... god bedring, vi er snart ferdige med vår runde her i huset!
Karomamma Skrevet 9. november 2006 #9 Skrevet 9. november 2006 God bedring til dere!!! Vi er akkurat ferdige med tredje runde...
Gjest Skrevet 9. november 2006 #10 Skrevet 9. november 2006 skal prøve den der du skreiv om ja.er redd jeg skal bli like syk i år som i fjor.det vil jeg ikke.tvillingene skal få prøve di også.har litt dårlig imunforsvar,så di blir ofte syke. lillegutt får så mye kos at =0) alles lille kosebamse,hehe.. takk dritgrei.håper dere blir friske fort som fy... blir vel ennå ei stund her,siden to stk sitter snørrfri og venter på tur.
Gjest Skrevet 9. november 2006 #11 Skrevet 9. november 2006 3 runde???? åhhhh,huff da.....(har noe å se frem til hører jeg,hehe) venter bare på resten jeg....omgangsyke osv...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå