Attpåklatten :-)™ Skrevet 9. november 2006 #1 Skrevet 9. november 2006 Jeg sitter foran pc`en nå, litt i ørska, for vi pleier jo ikke stå opp så tidlig lille frøkna og jeg:-) Noen ordentlige sovedukker er vi (heldigvis;-) Men idag så var lille prinsesse invitert med på skolen av storesøster og gjett om det var noen forventningsfulle jenter her da;-) En liten blid frøken som egentlig ikke skjønte hva som skjedde, og en storesøster som dillet og dullet, pakket stellebag og fikset med vognen.........Læreren gledet seg visstnok stort til å få babybesøk og her sitter jeg, litt lost.....var det nå jeg skulle hive meg rundt og rydde og vaske, eller skal jeg rett og slett lage meg en deilig frokost og innta i sengen.......hmm.....egentlig ikke noe vanskelig valg;-) Blir spennende å se hvordan formiddagen har vært for de to prinsessene:-))
moffi Skrevet 9. november 2006 #2 Skrevet 9. november 2006 Oj!! Prinsessene alene på tur! Ja da føler du deg nok litt lost ja:) Best å krype opp i sengen da ja....Lunt og varmt der.
strikkballen Skrevet 9. november 2006 #3 Skrevet 9. november 2006 Så hyggelig! Blir sikkert en fin dag for både lille-prinsesse, store-prinsesse og dronningen - må forresten si jeg blir litt misunnelig når jeg hører dere ikke pleier å stå opp så "tidlig", he, he... lille-junior hos oss synes dagen er i gang rundt 6-tiden...
Attpåklatten :-)™ Skrevet 9. november 2006 Forfatter #4 Skrevet 9. november 2006 He he he, hadde visst ikke helt ro i kroppen til å legge meg igjen....så nå er badet shinet til helgen, gulvene støvsugd og vasket, vaskemaskin og tørktrommel i full gang......og her sitter jeg og lurer fælt på hvordan det er med frøknene mine;-)
Attpåklatten :-)™ Skrevet 9. november 2006 Forfatter #5 Skrevet 9. november 2006 Ja, sovehjerte har lille frøkna her i huset. De to store orker ikke innblanding av mamma før skolen, de har liksom mer enn nok med seg selv, men er superflinke til stå opp og stelle og fikse da:-) Men nå er jeg veldig spent! Har sendt melding til storesøster men ikke noe svar - ennå........får vel ta det som et tegn på at hun er opptatt med lillesøster da;-)
Attpåklatten :-)™ Skrevet 9. november 2006 Forfatter #6 Skrevet 9. november 2006 Nå kom lille tussetrollet hjem og hun sover og sover.....helt utslitt etter en halv dag på skolen. Hun hadde smilt og skravlet hele tiden, og fylt alle klærne og bleien med "sølevann", for her er det tenner på gang og magen er litt hurlumhei om dagen.....Hun hadde visst bergtatt hele jenteflokken i klassen iflg storesøster..................................................................................................................................................stolt jeg...........JAAAA;-)
Babyonboard ;-) Skrevet 9. november 2006 #7 Skrevet 9. november 2006 Hellenussan... Sin første skoledag ;-)
Attpåklatten :-)™ Skrevet 9. november 2006 Forfatter #8 Skrevet 9. november 2006 Ja du vet, hun er jo tidlig ute da ;-)) Hi hi hi.....
Babyonboard ;-) Skrevet 9. november 2006 #9 Skrevet 9. november 2006 Ekstreeeeeemt tidlig ute, spør du meg ;-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå