Gå til innhold

FARSDAG

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvordan innretter dere familien på en sådan dag?

Hos oss er det kaffe/te på sengen etter å ha fått lov til å sove leeenge. Pakke overleveres på senga, Eldstemann pakker ut. Middagen er mye bedre enn en vanlig torsdag og hvis mor orker blir det kake også :o)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Her blir det frokost på senga, men kaffe og kake vil gubben ha etter at han kommet seg opp - var den klare beskjeden vi fikk... Men god middag blir det - vet at når far får velge hva han vil ha - vel så blir det noe godt, selv om det er mor som må lage det til:-)

Skrevet

her blir det soving lenge på pappan, og kaffe og pakke og radio på sengen mens vi andre lager god frokost.

en helt vanlig søndagsfamilietur ut i lufta.

middagen er god, men det er den alltid, så denne dagen slår vi til med kake kanskje?

ikke så dumt.

Skrevet

Denne gangen skal vi på besøk til mormor og morfar. De skal være barnevakt og vi skal på vennefest, så jeg vet ikke hvordan det blir med den kaffen på sengen jeg... Blir kanskje ettermiddagskaffe :)

Gaver pleier vi ikke å ha, men gjerne et dikt, en sang eller en fin tegning.

Skrevet

Det er alltid vekking på sengen med kort som småjentene har lagd, før pappaen får sove videre så lenge han vil.

Frokost serveres ved bordet, siden han ikke liker å spise på sengen.

Og så pleier vi å lage noe ekstra godt til middag - dvs HAN lager middagen, siden han liker&er flink til å kokkelere.

Pakke har vi ikke, hverken på farsdag eller morsdag.

Skrevet

Tror nok det er "langsovingen" som faller mest i smak hos far! Men 5-åringen gleder seg vanligvis sånn til å gi pappa pakke, at sovingen blir stygt avkortet:) Sånn ellers så må Toro trå til med kake!

Skrevet

ALDRI............ brukt noe annet jeg...hihi..

Skrevet

Hva med din far/pappa da? Jeg bruker å ringe, av og til sende kort eller en liten gave/blomster på døra. Gjør dere det?

I år er han og mor reist til USA, så det blir ikke lett å få tak i ham.... (har ikke mobil med dekning der, tror jeg)

Skrevet

Sambo har sin første farsdag nå han, så han er nok spent......har liksom ikke brukt så mye tid på det ennå. Men de store jentene har servert frokost på sengen på både morsdag og farsdag tidligere..... En liten gave og det er det:-)

Min far får alltid en pakke kremtopper pent pakket inn - beste han vet og han ønsker seg kun det;-)

Skrevet

Det var en passende pakke - det kunne pappa her fått også for det er han glad i c",)

Ellers mister jeg litt pusten av det massive kjøpepresset vi utsettes for i et par uker før begivenheten - det er så innmari MASETE! Gnålegnålegnåle - brukemassepengerfornåerdetfarsdag....ellerandrespesielledager...

Skrevet

Ja, det tar jo helt av noen ganger!! Og jeg blir helt forvirret av når det egentlig er nettopp fordi de begynner flere uker før!

Skrevet

Noe av det som irriterer vettet av meg, er når de begynner med jul tre uker før de starter å reklamere/pushe på oss Halloween. Kan vi ikke værsåsnill å få det i riktig rekkefølge hvetfall.....

Skrevet

Ja, eller rett og slett blåse i datoer og ta alt sammen hele året;-)) Tenk deg det da!!! Pinnekjøtt i juni, påskemarsipan i september, stranda i desember, pinse i påsken, påsken i Danmark osv...........;-)

Er jo totalt kaos uansett mener jeg;-)

Skrevet

c",)

Da tar vi morsdag neste fredag! Og ellers uansett hvilken dag det måtte være; en god ting kan ikke gjentas for ofte! c",)

Vi velger selv ettersom det passer den enkelte!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...