Gå til innhold

Er det noen som skal på alternativmessen??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Pleier og ta en tur hvert år... Mye rart og også spennende og se...

Best er og dra når den åpner på fredagen den 17 nov... men da skal vi jo på dib fest.... Så det blir nok søndagen... tror jeg:-))

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nei skal nok ikke dit.

Har trodd at det er masse humbug og sjarlataner som sier mye røvertøv, så jeg har aldri reflektert over det.

Hva er det egentlig?

Skrevet

Du har rett... en masse humbugg og sjarlanter er det er... Men også en del alright... Det er faktisk ganske morsomt og gå rundt og se på alt dette.

Noen ganger får man latterkramper... andre ganger så er det faktisk ganske spennende ting som foregår..

I fjor så var faktisk den norske statskirken representert... det forundret meg lit... men hvorfor ikke.

Skrevet

Kirken, den norske - Huff.

Ble så irritert her om dagen at jeg meldte meg ut......

Skrevet

Må dessverre si at jeg opplevd medaljens bakside hva dette angår (penger, penger og atter penger), så derfor holder jeg meg langt unna. Dessverre så er det utrolig hva desperate mennesker gjør, men aller verst hvordan mennesker får seg til å utnytte mennesker i nød... Jeg orker bare ikke å diskutere disse tingene, men hva jeg har sett og opplevd dessverre. Jeg kan bare si så mye at det har tatt fra meg all tro på alternativ terapi - enten det gjelder det fysiske eller det psykiske...

Dessverre!!!

Skrevet

Ja, det støtter på bare opp under påstanden om humbug & sjarlataner!

Men at det er mer mellom himmel og jord enn det vi mennesker vet tror jeg på, selv så rasjonell som jeg er.

Skrevet

Jeg har kjempelyst!!!

Og ja, det er mange useriøse dessverre, og det er leit at disse kan ødelegge for de seriøse. Men en god regel å følge når det gjelder alternative behandlere, er å sjekke bakgrunnen deres, hva slags utdannelse har de, hvor er de medlem etc. Da får man stort sett luket ut de useriøse:-)

Skal se om jeg kan få det til på søndagen jeg også Ronja:-)

Skrevet

Har vært to ganger på alternativmessen, en gang i Bergen og en gang i Oslo. Har stilt med en porsjon skepsis og en porsjon nysgjerrighet. Kommer nok ikke til å dra denne gang grunnet slunken lommebok.

Skrevet

Jeg har vært i Spectrum på disse greiene før jeg, men det blir rett og slett for mye folk til at jeg greier å kose meg skikkelig. Jeg også sier som her@ og Trollmora at mye er lagt opp for å utnytte mennesker som befinner seg ved et veiskille eller i dyp nød. Har man fått klarsynthet i Gudegave skal man ikke missbruke den i hvert fall....

Skrevet

Jeg har vært der en gang av nysgjerrighet. Det var en del spennende å se, men skeptiker'n i meg er sterkere enn det nysgjerrige barnet. Har en sterk følelse av at flere der kunne bli dømt etter kvakksalverloven. Så jeg skal ikke dra, nei.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...