her@ Skrevet 8. november 2006 #1 Skrevet 8. november 2006 Vi kaller vår for Klumpen. Det er forkortelse både for Godklumpen og Gullklumpen, eller det kan være surveklumpen eller surklumpen:-). Alt ettersom....
Trollmora Skrevet 8. november 2006 #3 Skrevet 8. november 2006 Selfølgelig må man ha noen små kosenavn! Vår eldste på 4 er også Klumpen! Han var en liten klump da han ble født og han svarer ennå hvis mor roper det. LilleSnupp ble kalt snuppa da hun kom til. Klumpen var bare 2 1/2 år og det var ett litt vanskelig ord så han sa "Suppa". Da blir det selvfølgelig at vi bruker begge deler...... )
her@ Skrevet 8. november 2006 Forfatter #4 Skrevet 8. november 2006 He he! Jeg kalte broren min for Henki da jeg var lita - klarte visst ikke å si navnet hans. Nå kaller alle ham det - unntatt jeg da - sist jeg gjorde det så fikk jeg gjennomgå ja... Men det er en del år siden nå da:-) Men Suppa - stakkars da - men morsomt også da:-)
hypersusmor Skrevet 9. november 2006 #5 Skrevet 9. november 2006 Lillemusa, gullet og kosegutten bruker jeg, men det er ikke sikkert det er like populære kallenavn om noen år ;-))
Gjest Skrevet 9. november 2006 #6 Skrevet 9. november 2006 her blir han kalt gogutten,klompen,jr,knærten.alt etter som. kjært barn har mange barn =0) barnebarnet mitt kaller jeg for pingotitt,hehe.
Attpåklatten :-)™ Skrevet 9. november 2006 #7 Skrevet 9. november 2006 Lille Tussetrollet til mamman sin:-)
moffi Skrevet 9. november 2006 #8 Skrevet 9. november 2006 Min Microskop (var så liten når han ble født) Lille Langbeingutt, og det fengende navnet Flæm&Næd som sikkert alle her inne har hørt før *ler*.
♥Snulder Skrevet 9. november 2006 #9 Skrevet 9. november 2006 Tuttelutt, tutta eller tuttelu:) Leah reagerer på alle hun!
dritgrei hei hei! Skrevet 9. november 2006 #10 Skrevet 9. november 2006 lilling, lille ting, lille promp, lillefiss, tass, tarzan... hehe han lyder alle. hun nye har fått en avart av navnet sitt, babyen, hu nye, og skatt... stakkars, hun blir bare kalt sånne kjipe ting - jaja. hun blir sikkert en gladtass etterhvert.
Karomamma Skrevet 9. november 2006 #11 Skrevet 9. november 2006 Jeg kaller henne for fjompa og pappaen kaller henne for fjørtla (han er vestlending). Ellers så går hun under navnet minibolla i storfamilien - der finnes både gamlebolla, storebolla, bolla, lillebolla og flere andre fra før. Hi hi hi
Urtete Skrevet 9. november 2006 #12 Skrevet 9. november 2006 Her har vi mange kjælenavn på barna, som brukes om hverandre avhengig av situasjon.................. Eks. Lille skatt, Skatten min, Snuppelure, Snuppa mi, Tuppelure, Tuppa mi, Prinsesse, Snupse, Tupse, Go-ingen min, Vennen.........., lista er lang og lengre enn lang:))))))
Reveenka Skrevet 9. november 2006 #13 Skrevet 9. november 2006 Hei, dette er jo min liste og mitt opplegg c",)!
Urtete Skrevet 9. november 2006 #14 Skrevet 9. november 2006 ?????? Skjønte ikke den jeg, Reveenka..................... )
Reveenka Skrevet 9. november 2006 #15 Skrevet 9. november 2006 Mente bare at vi bruker de samme kjælenavnene omhverandre på ungene, slik som du beskriver at dere gjør! Prøvde å være morsom; ikke alltid like vellykket på nettet når man ikke kan se og høre hverandre c",)
Urtete Skrevet 9. november 2006 #16 Skrevet 9. november 2006 Hahahahaha, jeg kan være treeeeg i oppfattelsen altså!!!)) Og spesielt når jeg sitter på jobb, for nå skjer det så mye distraherende rundt meg!!!! )))
ettbarnsmammaen Skrevet 9. november 2006 #17 Skrevet 9. november 2006 Begynte med å kalle henne Nussenussa og det har blitt til Nussa og mammas lille Nusse. Mormor kaller henne Nuffeluffa vår.
dritgrei hei hei! Skrevet 9. november 2006 #18 Skrevet 9. november 2006 du urtis... så treig er det nesten ikke lov til å være, men greit, jobb er nesten en god nok unskyldning. :-)
Mamma till 2 barn Skrevet 9. november 2006 #19 Skrevet 9. november 2006 Vi kallade vår son för plutten/ lilleplutt då han var liten. (Gör det fortf. ibland när han är trött.) Min man kallar vår dotter Nutta. Jag kallar henne både Dulla o Snutta. Det är så koseligt att man hittar på såna gullig kjælenamn till sina barn!!! Det blir så nært o persolinligt inom familjen då...
mamma søker barn-har fått 2 Skrevet 10. november 2006 #20 Skrevet 10. november 2006 Han ble kalt knerten mens han lå i magen og det henger fortsatt med. Så her er det Knerten, knerte-lert, lillebror, røverungen, trollet, go`gutten, kose gutten og mammas elskling.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå