her@ Skrevet 8. november 2006 #1 Skrevet 8. november 2006 Hver gang jeg så mye som tenker å titte innom på dette forumet (eller å ta i dataen generelt), så våkner Klumpen eller så starter han å surve. Vet vel at hvis jeg går inn på dette forumet, så vil det ta sin tid... Det er jo fullt av nye innlegg hele tiden, og skal en få med seg alt (noe jeg jo selvfølgelig må), så vil det nødvendigvis ta noe tid:-) Er det noen som har noen gode råd vedr. dette? :-)
Gummelillan Skrevet 8. november 2006 #2 Skrevet 8. november 2006 Ja, kjenner problemet. Tar natta til hjelp ;-) Søvn er uansett oppskrytt... Her i huset tror jeg snuppa synes det er helt greit at mamma er hekta på DiB, men pappaen derimot. Der tror jeg vi kan begynne å snakke om sjalusi... Men på natta sover også han ;-)
Trollmora Skrevet 8. november 2006 #3 Skrevet 8. november 2006 Tja - ta med Klumpen? Har du bærbar? Tastatur som bråker? Inn her må man, etter ett døgn er man jo sørgelig akterutseilt )
her@ Skrevet 8. november 2006 Forfatter #4 Skrevet 8. november 2006 Tja, ser på klokka så har jeg tatt natta til hjelp ja... Her har vi dessverre bare et par utdanka gamle stasjonære PCer, som stort sett er okkupert av en tenåring eller to... Men av og til så får mor låne sin PC på kveldstid (når det er tid for å krabbe til køys for en 18-årig skolegutt)...Og da sover jo både barn og gubbe:-) Skal jeg være ærlig, så synes jeg det er godt å ha en sånn kveld innimellom der det bare er meg og dataen (og de andre sover søtt eller holder på med sitt:-) Og akterutseilt er man jo her på under ett døgn har jeg skjønt:o)
Maud Skrevet 9. november 2006 #6 Skrevet 9. november 2006 Jeg jobber, så mitt tips er å ta igjen det tapte på kontoret. Her der det ingen som blir sjalu, men det bygger seg av og til opp en listen med ugjorte oppgaver...
Karomamma Skrevet 9. november 2006 #7 Skrevet 9. november 2006 He he, for meg gjelder samme som for Maud....
hypersusmor Skrevet 9. november 2006 #8 Skrevet 9. november 2006 Jeg prøver å skrive samtidig som jeg har junior på fanget. Fungerer i hvert fall nå og da.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå