Anonym bruker Skrevet 8. november 2006 #3 Skrevet 8. november 2006 hvis det er snakk om bidrag her,så skal di ikke ha kop av den nei.. det er en privat avtale. TK har kun med bidraget å gjøre hvis en av foreldrene søker om det. ellers bryr di seg lite om det... var på TK her om dagen og fikk beskjed om dette.
Anonym bruker Skrevet 8. november 2006 #4 Skrevet 8. november 2006 hvis du ikke har bodd sammen med faren skal nav ha kopi av den private avtalen. Hvis dere ikke sender inn den vil han få krav fra nav om å betale bidrag. Har akkurat vært borti det så det vet jeg...
Gjest Skrevet 9. november 2006 #5 Skrevet 9. november 2006 vi har ikke sendt inn noe privat avtale.... heller aldri blitt spurt om det! nå er sønnen min 2,6 år og har aldri fått spm om avtalen..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå