Gå til innhold

dere som er venner med eksene deres??

Anbefalte innlegg

Skrevet

hva skrev dere i søknadene?? lovelig får man vel egentlig ikke omgås, men hva skrev dere?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

skrev at samvær med barnet foregår med mor tilstedet pga barnets lave alder.. han er 3mnd...det kan di ikke si noe på..

Skrevet

Det varierer, så jeg varierer opplysningene fra år til år.

Denne gangen skriver jeg at han er veldig redusert samvær, men alltid under oppsyn, pga. sykdom.

Skrevet

vi kan reise på ferie sammen osv. men hvordan skal jeg skrive det i søknaden om enslig mor. vil pengene mine bli redusert da... må man skrive at vi møtes i blant, for barnets skyld?

Skrevet

Da je sku fylle ut det der, ringte je te dom å hørte.

Du ska ikke skrive no der, så sant dere ikke er kjærester fikk je beskjed om.

Skrevet

Poenget er vel at han ikke skal se barnet mer enn 40%.

Nå får jeg vel en del kjeft her inne, men jeg skriver heller for lite enn for mye.

Jeg hadde ikke skrevet det, hvis jeg hadde dradd på ferie med barnet. Det er jo noe som f.eks. kan bli planlagt lenge etter at søknaden er skrevet. Noe som ser helt utenkelig ut nå.

Skrevet

Det handler vel ikke om hvor mye man ser ungene, men om mor og far er kjærester!!!

Skrevet

Det handler om begge deler.

Om den ene har barnet 55 % så kan ikke denne motta stønad som enslig forsørger.

Og foreldrene skal ikke være kjærester nei.

Men det er ingen som forventer at dere skal være uvenner.

Skrevet

vi er ikke kjæreser men venner, det er noe annet! vi kan spise middag sammen! men det jeg lurer på er om har TK noe med det å gjøre, må de vite det? jeg skrev at den persolig kontakten var ved henting og bringing av barnet.. trenger jeg å skrive mer?

Skrevet

Svar nei på personlig kontakt for det menes om dere er kjærester. Dere har lov å ha kontakt selfølgelig, men personlig kontakt menes at man har et kjærlighetsforhold.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...