Gjest Skrevet 8. november 2006 #1 Skrevet 8. november 2006 Kjøpte fingermaling idag og har laget fot- og håndavtrykk av lillemann, ble så bra Kjempemorsomt Skal ramme inn og gi bort i gaver sammen med små dikt Sambo får som farsdagskort, så må vi jo ha på veggen selv også Dette skal vi gjøre mere Teodor var kjempeflink ! Gikk så lett å vaske av ANBEFALES !
turbogutt Skrevet 8. november 2006 #2 Skrevet 8. november 2006 Kan jeg spørre hvilken type maling du brukte? Jeg har nemlig også prøvd det der. Brukte fingermaling fra panduro (pebeo,tactil colour) og det var slett ikke lett å vaske av. Ikke fikk jeg noe godt trykk heller. Hadde så lyst å gjøre det jeg også
-carina- Skrevet 9. november 2006 #3 Skrevet 9. november 2006 Jeg har også laget trykk av Karsten... Men du, det var en god ide å gi bort i farsdagsgave! Det skal jeg gjøre!! Vi brukte stempelpute som vi kjøpte i hobbybutikk. Den var giftfri, kunne brukes til barn og lett og vaske av! )
Gjest Skrevet 9. november 2006 #4 Skrevet 9. november 2006 jeg kom over gipssett til å lage hånd- og fotavtrykk på nille. kostet bare 35 kr, og fungerte kjempefint. det fulgte til og med med en støtte som gipsplata kunne stå i etterpå. var kjempefin! og det var jo også veldig lett å vaske av!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå