Gå til innhold

Hvorfor har et flertall utlendinger fyldige/store norske damer?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Det har værtfall jeg lagt merke til. Mulig det er tilfeldig, men er det fordi at utlendinger liker damer som har litt kjøtt på kroppen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Der hvor mannen min kommer fra (somalia) skal damene helst ha kjøtt på kroppen, ja. :o)

Jeg tror mange menn faktisk liker litt fyldige damer, og det er da vel ikke noe i veien med det? Det er mye sunnere enn dette slankehysteriet som vi har her i Norge.

 

(Jeg får iallefall stadig høre at jeg er for tynn, og at jeg må spise "skikkelig mat". He, he! ;o) Men det er vel ikke min feil at jeg er naturlig slank, jeg spiser da mye mat jeg! )

 

Tviler på at jeg ville vært særlig ettertraktet på ekteskapsmarkedet i Somalia. :o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du er nok inne på noe, for i en del kulturer er det regnet som mye penere å være litt stor enn å være veldig tynn. Tror det i hovedsak gjelder i en del afrikanske kulturer. Og kanskje er mange fra andre kulturer flinkere til å se mennesket bak det ytre, enn hva vi er i vesten?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Leste en gang for ikke så mange år siden om en fedmefarm på afrikas østkyst. Der ble tenåringsjenter sendt for å ble feite før de ble giftet bort.

 

Fedme var for mange et tegn på velstand og rikdom også her i Europa for flere hundre år siden, og sånn er det fortsatt i noen afrikanske kulturer. Men det holder på å endre seg og de får fler impulser fra den vestlige verdens slankehysteri.

 

Av egne erfaringer så er ingen av konene/samboerne til TobiDad's kammerater overvektige.. Men jeg har jo sett tilfeller hvor det er sånn.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

He, he...jeg har også lest om noe lignende. Unge jenter blir plassert i hytter hvor de kun skal slappe av og spise, før bryllup...eller før de skal finne seg mannfolk. :o)

Som du sier så er det statustegn at kvinnene har kjøtt på kroppen.

 

Ganske morsomt egentlig, for her er mange kvinner nesten konstant på slanking, mens der er det omvendt.

 

En kamerat av mannen min lagde middag til meg en gang, for han skulle se med egne øyne at jeg kunne spise skikkelig! Han lesset på en stor porsjon med ris, kylling og saus på tallerknen min, og virket ganske forbauset over at jeg klarte å spise det opp. :op

Jeg fikk også høre at jeg måtte spise mer pasta og drikke mer melk....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Husker jeg var i Tunisia i 98 og de likte meg bedre enn søsteren min, noe som ikke var vanlig for meg, jeg er jo rund og go' ;)

Mannen min liker meg forhåpentligvis, men i Pakistan så var det veldig stas å være 'smart' da. Jeg gikk jo ned mange kilo og da var de heeelt på tuppa!

Vet nå om mange utenlandske som ikke like fyldige damer, det er vel for de som med norske, bare at det er kanskje en del fyldige damer som liker utenlandske menn? Om man føler man ikke blir akseptert i sitt miljø så oppsøker man nye, sånn var det litt for meg ....

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

det er vell like mangen norske som ahr store jenter,og like mangen utlendinger som har tynne jenter,men det spørst jo hva øyet ditt ser på...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, for utlendinger er bare kyniske og helt uten evenen til å elske noen. De bare tar og tar ALT de kommer over på sin vei... Faktisk så tar de ikke bare det de får, det tar det de ikke får også. Så pass deg du, ellers kanskje de kommer å tar deg også!

 

Spar oss for sånne kommentarer, dette er faktisk et seriøst debattforum og ikke hvit valgallianses årsmøte....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du har brukt energi og tid på en livsviktig poeng. Snakk om å være fornuftig og god:). Jeg tror engelskmenn,amerikanere,tyskere,danskere,svenske og asiater liker slanke damer ...........

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 år senere...

Annonse

  • 2 uker senere...

Kan bare svare for meg selv, men her har sexlivet dabbet av etter at kiloene forsvant ihvertfall... Så han satte nok pris på mye rumpe, pupper og lår, om det var fordi han var utlending eller fordi han bare er sånn vet jeg jo ikke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...