krish Skrevet 8. november 2006 #1 Skrevet 8. november 2006 I dag har bebisen min, 9,5 mnd, vært skikkelig utafor stakkars. Han har vært forkjøla i 2 uker med stygg hoste, og i går kom plutselig feberen. Han har fått Paracet men den stiger til 39,5 grad når Paraceten slutter å virke. Han har sittet på fanget mitt stort sett hele dagen. Sovet, grått, sukka og kost masse. Det er ikke min lille propell til vanlig! Fikk en sjekk hos legen og det var ikke uventet en virusinfeksjon som måtte gå sin gang. Det er så trasig når småttisene blir syke. Vondt har han og ikke skjønner han hvorfor, og heller ikke er det godt å få stikkpille.... Et lite hjertesukk fra førstegangsmamma....som forbereder seg på enda en natt med lite søvn og plutselig så fullammer jeg igjen;)
krish Skrevet 8. november 2006 Forfatter #3 Skrevet 8. november 2006 Takk! ...lurer litt på en ting og det er om andre hadde dratt til legen i lignende situasjon? Allmenntilstanden hans er jo tydelig nedsatt. Legekontorene blir vel nedrent av bekymrede mødre i høst og vinterhalvåret.
jojjo Skrevet 8. november 2006 #4 Skrevet 8. november 2006 har selv en legetime med lillemor på mandag for det legen sjøl sa "dette er sikkert en av de unødvendige timene for sikkerhets skyld". Litt forskjellig mor er bekymret for liksom. Tror de syns det er helt greit.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå