Gå til innhold

Redd for at jeg aldri skal få oppleve

Anbefalte innlegg

Skrevet

å få ett barn. Andre som har det sånn også??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

ja skjønner hva du mener, det virker veldig fjærnt. Når man går å gleder seg til noe så lenge, blir det helt uvirkelig at det noen gang skal skje.

Men man må ikke miste håpet for det :)

Skrevet

har det akkorat likedan.... før tenkte jeg ikke så nøye over om jeg kunne få barn eller ikke... nå har jeg vært gjennom prøverør og adopsjon og hele pakka i tankene mine... men har jo en tendens til å tenke i verste tilfelle liksom... så jeg håper jo d skjer....

Skrevet

Jeg følte det også sånn før jeg ble gravid med guttungen... At det å få et barn var for godt til å være sant og skulle jeg bli gravid kom det til å gå galt...

Nå er guttungen 16 mnd og en frisk og rask unge! Det å ha barn er nå noe av det naturligste og BESTE som fins! Bare vent, før dere aner ordet av det lyser det blå krysset mot dere! :-D

Masse lykke til til dere førstegangsprøvere! Dere aner ikke hvor mye fantastisk dere har foran dere! Jeg er sikker på at dere kommer til å få oppleve å bli mødre! Ikke gi opp håpet!

Masse lykke til-klemmer!

Skrevet

Tusen, tusen takk for det :)) Kommer sikkert til å dette i gulvet hvis et blått kryss "lyser" mot meg, hihi :))

Skrevet

Bare sørg for at du legger noen puter bak deg så du ikke skader den "ny-gravide" kroppen mot badeflisene! ;-D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...