Gå til innhold

egen seng eller foreldres?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

når er det greit at ungen slutter å sove i foreldres seng? når er det greit å si nei og vise barnet tilbake til egen seng når han kommer inn i foreldres seng om natten?

lurer da på alder seff...

 

syns det begynner å bli trangt etterhvert og sover dårlligere når vi får "besøk"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Fortsetter under...

bør vel helst ligge i egen seng fra begynnelsen mener jeg... Men hvis de veldig sjelden kommer i senga til foreldrene midt på natta synes jeg det er greit så lenge en selv synes det er greit. Selv sover jeg veldig dårlig med barna i senga, så jeg pleier å følge de tilbake hvis ikke jeg er supertrøtt da.... Er de syke eller veldig redde/hatt mareritt får de ligge.

Men hos oss er det heldigvis sjelden noen kommer midt på natta og "forlanger" å sove hos oss....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vår gutt kommer inn til oss hver natt hvis vi tillater det.Jeg sover kjempe dårlig med han i senga for han snurrer 360 grader hele natta. Vi har rom ved siden av hverandre, og har begynt å sove med dørene åpne. Da kan han snakke til meg når han våkner om natten. Han spør om det er morgen, jeg svarer nei, han må sove litt til. Vi sier natta, så ser vi han stort sett ikke før i 7 tiden. Han er 41/2 og dette fungerer stort sett hele tiden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...