Gjest Skrevet 8. november 2006 #1 Skrevet 8. november 2006 Min tass er snart 5 uker. Jeg må ta meg sammen skikkelig for å huske at hver gang han er våken så skal han på magen på gulvet. Han sitter somregel fast i puppen min, men siden jeg stadig får lengre pupper så kan jeg jo forsåvidt amme han samtidig som han ligger på magen... skal prøve det etterpå.
Tigergutt Skrevet 8. november 2006 #3 Skrevet 8. november 2006 Jeg var ikke flink til å legge snuppa på magen - ihvertfall ikke på gulvet e.l. Hun sov en del på brystet vårt, og da løftet hun alltid hodet og "trente" på det når hun våknet. Jeg prøvde å legge henne 2 -3 ganger i løpet av dagen på magen på stellebordet. Ikke lenge av gangen, men kanskje et minutt eller noe. Til tross for at jeg ikke la henne mer eller oftere på magen, så har hun ikke hatt problemer med å ligge på magen eller snu seg da hun ble større. Hun snudde seg fra rygg til mage selv ved 4,5 mnd.
-carina- Skrevet 8. november 2006 #4 Skrevet 8. november 2006 Hi, hi... Må alltid le av innleggene dine! Du er en mester i humoristiske innlegg!! ) Målet mitt er 5 ganger 5 minutter med magetrening hver dag, men sjelden jeg når det målet dessverre...
sweetey Skrevet 8. november 2006 #5 Skrevet 8. november 2006 He, he... må le. det var godt! Artig innlegg:-)
Mari+Lukas06+Vilde08*fødeklar Skrevet 8. november 2006 #6 Skrevet 8. november 2006 Prøver gjøre det men han liker det ikke!
mamma til fire små Skrevet 8. november 2006 #7 Skrevet 8. november 2006 var ikke sånn kjempeflink de første ukene nei, og han likte det ikke. det ble mest når vi la han på brystet vårt liggende på sofaen, litt under stell og etter bading maserte jeg ryggen hans mens han lå på magen.etter som han har blitt sterkere, liker han å ligge på magen. får jo bedre oversikt over lekene sine da;) nå syns jeg han virker veldig sterk i nakke, rygg og armer:-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå