Gjest Skrevet 8. november 2006 #1 Skrevet 8. november 2006 sønnen min er 15 mnd. og nå plutselig har han fått det får seg at han skal ha meg med uansett hvor han skal. Så snart jeg setter meg ned så er han der tar meg i hånden og drar meg avgårde. Eller han henter meg på kjøkken, soverom etc. Hvis jeg sier nei så er det hyling og skriking til det ytterste.. er dette en fase og går den for guds skyld over??? hjelper ikke en skitt hva jeg prøver å få han på bedre tanker enn å dra på "mora" hele dagen lang
tvilling73, 05/07 Skrevet 8. november 2006 #2 Skrevet 8. november 2006 Får håpe det går over til han er 20 hi hi.. Nei det er nok en periode..
Anonym bruker Skrevet 9. november 2006 #3 Skrevet 9. november 2006 Jenta mi på 19 mnd.har noe av det samme. Hyler om jeg går ett sted hun ikke kan se meg, på toalettet,ut med søppel o.l. Ganske slitsomt ja,men det går nok over.....engang. Ikke mye trøst og få fra meg desverre, men det er nok ganske normalt.
Anonym bruker Skrevet 9. november 2006 #4 Skrevet 9. november 2006 Er de ikke i barnehage eller hos dagmamma på dagen? Da kan man jo "slappe av" da.
chrisallic Skrevet 9. november 2006 #5 Skrevet 9. november 2006 er i samme båt som deg.snuppa mi er 13mnd og veldig mammadalt.er hvor jeg er alltid.ler litt av meg selv hvis jeg må stå og røre i middagen med henne på armen,tenker at det vil jeg le av når hun blir stor..går aldrig ut uten jeg må før snuppa sovnet for jeg vet at da blir det masse hyling.
Blitzy Skrevet 9. november 2006 #6 Skrevet 9. november 2006 Jeg er i akkurat samme situasjon som deg! Snuppa på 17 mnd kommer og tar hånden min og skal ha meg med hele tiden. Hun er ikke slik med pappaen..... Slitsomt, men jeg håper også at det er en periode.....!?
olebrum30_05&09&13 Skrevet 9. november 2006 #7 Skrevet 9. november 2006 sånn er det her oxo.. jenta mi er 19 mnd idag:) så det er nok en periode.. håper for all del ikke hun er sånn resten av livet..
Tyr1979 Skrevet 9. november 2006 #8 Skrevet 9. november 2006 Hei Kan hende du får noen tips her: http://www.lekegrinda.com/Klengebarn.shtml Men det er nok sikkert bare en fase....Lykke til!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå