Gå til innhold

DaVinci koden


Attpåklatten :-)™

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Vi kjøpte boka til svigerinna mi til jul i fjor, og hun har lovet at jeg skulle få låne den når hun var ferdig. Men i ammetåka og alt det andre, så har det aldri blitt noe av, men til jul - DA ALTSÅ - tror jeg da...

 

Har veldig lyst til å se filmen, men av en eller annen grunn så har lyst til å lese boka først... Ifølge min svigerinne er den både bok og film absolutt å anbefale!

 

Håper du får en fin kveld:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

He, he, jeg tok en tur på kino for en stund siden, på en av disse alene-på-kino-etter-legging rundene mine. Filmen er sikkert bra, men INMARI skummel, synes jeg. Jeg er kjempepysete når det gjelder sånt, og gikk etter et kvarter... (ble sikkert miljøskadd av alle disse Halloween og Fredag 13-filmene som vi liksom MÅTTE se da vi var 14-15...).

 

Men for de som ikke lar seg vippe av pinnen av mørke kirker midt på natten med fanatiske mordere er den sikkert kjempespennende! En av mine venninner elsker sånt og hun har sett den 2 ganger.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg har både lest boka og sett filmen.... leste først, og det er jeg glad for. jeg syns filmen var helt ok, men ikke en storfilm jeg kommer til å huske resten av livet..... boka derimot ble jeg grepet av! svisj så var den lest.

 

likte du den?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja! Men den var som Strikkballen sa, litt skummel, både sambo og jeg krøp inntil hverandre;-)) Hi hi....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja enig, den var litt skummel ... men boka er liksom enda mer mer spennende... for der varer spenningen så lenge. det var noen steder i boka hvor jeg ikke kunne lese hvis jeg var alene hjemme :-)

 

 

hehehehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg syns boka var kjempespennende, så filmen MÅ jeg bare ha med meg!

Er den ikke i salg også? Liker å se filmer flere ganger, jeg - akkurat som jeg leser bøker mange ganger også... c",)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I går ettermiddag kom sambo hjem med denne filmen, og jeg kjente at jeg gledet meg voldsomt til å se den. Vanligvis har jeg lest bøkene på forhånd, og blir skuffet når filmen kommer.... Men det hadde jeg for engang skyld ikke gjort... og filmen har jo fått så mye skryt...

Men..... jeg ble litt skuffet jeg! Skjønte jo hvem som var "arvingen" med en gang Kvinne ble nevnt.... Altså.. filmen er OK, men mine forventninger var nok alt for store...sukk...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sånn er det jo ofte......Jeg har boka, men har ikke lest hele.....Ble faktisk så lei av alt jippoet rundt den jeg.....kjøpte den en god stund før det startet her i Norge, men av en eller annen grunn ble den liggende lenge før jeg tok den frem...Filmen var helt grei den, men ikke en av de bedre jeg har sett:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...